Marjo

Wat hebben wij gesmuld van het overheerlijke ontbijt. Zeer gevarieerd en meer dan voldoende. Werkelijk tot in detail verzorgd. Een aanrader!

Reactie Ontbijtservice De Broodmand:

Bedankt voor je superleuke recensie! Fijn dat alles zo goed bevallen is.

Marian van der Woude

Voor mijn 50e verjaardag verrast door mijn collega's met een luxe ontbijtmand.....zeer verzorgd...aan alles was gedacht..echt genieten!!! Heel leuk om zo verrast te worden

Tenz

Voor 40 euro had ik veel meer verwacht. 1 plakje kaas en 6 druiven.. wauw.. echt slecht

Reactie Ontbijtservice De Broodmand:

Hoi, erg jammer dat het ontbijt niet naar wens was. Uiteraard hebben wij nog veel meer bij u geleverd, en natuurlijk voor minder dan 40 Euro.
Om nieuwe bezoekers niet te verwarren plaatsen wij...
Om nieuwe bezoekers niet te verwarren plaatsen wij hierbij nog even een volledig overzicht van het geleverde ontbijt:
Voor 1 persoon, feestelijk versierd met ballonnen:
- Chocolade "Gefeliciteerd"
- Peper & zout
- Bestek & servies
- Servetten
Wij kunnen ons dus uiteraard niet vinden in uw bijzonder slechte beoordeling. Mocht u deze willen herzien dan nodigen we u van harte uit!

Leny

Top gevulde mand volgens onze relatie

Ronald Sol

Zeer professioneel en goed bedrijf

Linda

Super fijn en een echte verassing

Laura

Heel erg leuke en lekkere verassing!

GJ

Prima service, keurig op tijd bezorgd en op vriendelijke manier. Ontbijt meer dan prima. Voor zover mogelijk ook rekening gehouden met milieu.

Jacob

Zeer tevreden. Goed, uitgebreid ontbijt. Goed verzorgd.

Hoekstra-Muskee

Perfect voor elkaar. Zag er fantastisch uit. Zeer tevreden.