Rommy Schat

Top ontbijt gehad

de Vries

Op zich prima! Wel wat prijzig maar mijn mening ( met name de bezorgkosten) maar wel prima kwaliteit en heel netjes verzorgd! Ruim voldoende ontbijt voor 2 personen. Onze dochter heeft meegegeten en... Op zich prima! Wel wat prijzig maar mijn mening ( met name de bezorgkosten) maar wel prima kwaliteit en heel netjes verzorgd! Ruim voldoende ontbijt voor 2 personen. Onze dochter heeft meegegeten en nog hadden we over.

Tevreden klant

Een ontbijt cadeau gegeven. Ontvangers waren erg enthousiast over de verse broodjes, het beleg, het drinken de soesjes en alle mooie versieringen. Ze hebben ervan genoten. Super service!

Henrieke

Een fijne start van de dag en meteen het gevoel van jarig zijn.

Francisca

Ik heb 2 ontbijtjes laten bezorgen vandaag. 1 bij een vriendinnetje die jarig is vandaag en de afgelopen 2 weken voor ons heeft gekookt na de geboorte van onze dochter. En 1 voor mijn vrouw en... Ik heb 2 ontbijtjes laten bezorgen vandaag. 1 bij een vriendinnetje die jarig is vandaag en de afgelopen 2 weken voor ons heeft gekookt na de geboorte van onze dochter. En 1 voor mijn vrouw en mijzelf! Beide thema ontbijtjes (zeg maar ONTBIJT) tot op de puntjes verzorgd en het smaakte heerlijk! Wij raden deze service zeker aan! 100% dat wij vaker van deze service gebruik zullen maken. Als het niet voor ons zelf is dan wel voor een ander! Heel erg bedankt en diepe buiging voor de mensen van de Broodmand!

Tony Adema

Zeer uitgebreid ontbijt en heel goed verzorgd

Lucie

In één woord FANTASTISCH! Werkelijk aan alles was gedacht. Zag er echt feestelijk uit met oog voor detail.

Ferry Twijnstra

Alles was prima geregeld!

Hoekstra

Een verjaardagsbox voor mijn opa besteld hij was erg verast en heeft genoten van dit lekkere ontbijt met heerlijke bonbons bedankt.

Ytsje Kloostra

Super goed voor elkaar. En meer dan genoeg en ook nog lekker