Paul Wagemans

Echt goede service, ze bellen je bijvoorbeeld voor informatie over je zending en geven je ook voldoende advies mee.
Ook laten ze echt zien dat de klant koning is, kreeg zelfs geld terug...

Ook laten ze echt zien dat de klant koning is, kreeg zelfs geld terug gestort omdat ik net voor de actie een product had besteld. Ze vonden dat niet echt eerlijk waardoor ze me belden met de mededeling dat er een bedrag terug naar mijn rekening was gestort.

Ik heb helaas wel 1 min-puntje te melden, bij retournering om producten te wisselen gaat het soms wel mis.
Had bescherming om laten wisselen en kreeg 1 product terug in de goede aangegeven maat maar helaas het ander niet. Kreeg weer de zelfde maat terug gestuurd waardoor ik twee opties had. Of aangeven en weer retourkosten van Post.nl betalen of nieuwe bestellen?

In mijn geval maar nieuwe besteld omdat het anders voor mij duurder zou oplopen met retournering. Maar algemeen komt dit bijna nooit voor en kun je echt goed jou skate producten hier bestellen.

Paul

Perfecte service en bereid om oplossingen te zoeken.

Communicatie met klant

Vibrams gekocht, snel geleverd, goede communicatie

Communicatie goed bij niet directe leverbaarheid

fam Guijt Katwijk

Wat een heerlijke winkel, zeer goede en duidelijke uitleg. De winkeliers kijken niet op de klok, ondanks we al ver in blessuretijd zaten. Nogmaals hartelijk dank voor de goede service.

Zeer goede en duidelijke uitleg! De keuze is reuze!

Simpele bestelling

Wacht nog op levering

Wacht met het vragen van feedback tot de levering heeft plaatsgevonden en geef bij de bestelling aan wat de levertijd is!

Jack

Ik heb hier onlangs een stuntstep gekocht en in het verleden freestyle skates. Mijn vrouw heeft haar freestyle skates hier ook gekocht. Voor ons is het een uur rijden naar de winkel. Maar meer dan...

Goed advies. Je wordt vriendelijk geholpen. Ze nemen alle tijd voor je en dringen je niets op.

Geen verbeterpunten.

Zeer klantgericht en uitstekend advies

heel klantgericht
veel kennis van zaken

Ellen

Reageren erg snel op braden via mail. Duidelijk antwoord en goede service

Fijne en snelle communicatie

Handige en overzichtelijke website

Makkelijke bestelprocedure

Nihil

M. Wurth

Zéér snelle en correcte levering!

Afmetingen van hoogte stuur en breedte van stuur van step missen nog. Graag vermelden.