Ger

Uitstekende service

Eerlijk advies.

Nvt

Christiaan Donkers

Buitengewoon goed, scherp geprijsde producten samen met een geweldige klantenservice maakt mij een bijzonder tevreden klant

Er bleek dat een paar producten niet op voorraad waren in de uitvoering die ik besteld had, hier op werd ik gebeld en dit uitgelegd. Tijdens dit gesprek ben ik gevraagd welke producten ik daar voor in de plaats wou hebben plus nog wat extra stickers. Geweldige klanten service, goed opgelost en nu heb ik geen onaangename verassingen bij de levering.

Mischien iets vaker een inventaris check doen, maar met kleinere producten gebeuren dit soort fouten nou eenmaal heel snel

Christiaan Donkers

Heel goed. Erg vriendelijk personeel. Heel goed geholpen.

Professionaliteit

Laurens

Uitstekend, heel behulpzaam en goed advies

Ze weten waar ze het over hebben

Patrick

Ik had afgelopen week een SegWay ES2 besteld en deze werd zeer snel geleverd en gemonteerd(wat ik niet verwachtte).
De ontvangst, service en klantvriendelijkheid was zeer goed! Ik ben uitmate...

Paul Wagemans

Echt goede service, ze bellen je bijvoorbeeld voor informatie over je zending en geven je ook voldoende advies mee.
Ook laten ze echt zien dat de klant koning is, kreeg zelfs geld terug...

Ook laten ze echt zien dat de klant koning is, kreeg zelfs geld terug gestort omdat ik net voor de actie een product had besteld. Ze vonden dat niet echt eerlijk waardoor ze me belden met de mededeling dat er een bedrag terug naar mijn rekening was gestort.

Ik heb helaas wel 1 min-puntje te melden, bij retournering om producten te wisselen gaat het soms wel mis.
Had bescherming om laten wisselen en kreeg 1 product terug in de goede aangegeven maat maar helaas het ander niet. Kreeg weer de zelfde maat terug gestuurd waardoor ik twee opties had. Of aangeven en weer retourkosten van Post.nl betalen of nieuwe bestellen?

In mijn geval maar nieuwe besteld omdat het anders voor mij duurder zou oplopen met retournering. Maar algemeen komt dit bijna nooit voor en kun je echt goed jou skate producten hier bestellen.

Paul

Perfecte service en bereid om oplossingen te zoeken.

Communicatie met klant

Vibrams gekocht, snel geleverd, goede communicatie

Communicatie goed bij niet directe leverbaarheid

fam Guijt Katwijk

Wat een heerlijke winkel, zeer goede en duidelijke uitleg. De winkeliers kijken niet op de klok, ondanks we al ver in blessuretijd zaten. Nogmaals hartelijk dank voor de goede service.

Zeer goede en duidelijke uitleg! De keuze is reuze!