Wouter

Erg vriendelijke, bijzonder goede service en snelle afhandeling!

Bijzonder goede klantenservice en klachtafhandeling.

PC Coils

Erg vriendelijke en goede klantenservice!

paul van der fluit

Enorme complimenten voor het geven van garantie.

Ik had een mizu drinkfles online gekocht. Na het product 3 weken in gebruik te hebben gehad ontstond er een scheur in de fles. Enorme complimenten voor het geven van garantie.

Mailtje gestuurd met het betaalbewijs en een foto van de fles. Werd zonder moeite een nieuwe fles naar t huisadres gestuurd.

Communicatie via de mail ging super snel.

Ga zo door!

Ger

Uitstekende service

Eerlijk advies.

Nvt

Christiaan Donkers

Buitengewoon goed, scherp geprijsde producten samen met een geweldige klantenservice maakt mij een bijzonder tevreden klant

Er bleek dat een paar producten niet op voorraad waren in de uitvoering die ik besteld had, hier op werd ik gebeld en dit uitgelegd. Tijdens dit gesprek ben ik gevraagd welke producten ik daar voor... Er bleek dat een paar producten niet op voorraad waren in de uitvoering die ik besteld had, hier op werd ik gebeld en dit uitgelegd. Tijdens dit gesprek ben ik gevraagd welke producten ik daar voor in de plaats wou hebben plus nog wat extra stickers. Geweldige klanten service, goed opgelost en nu heb ik geen onaangename verassingen bij de levering.

Mischien iets vaker een inventaris check doen, maar met kleinere producten gebeuren dit soort fouten nou eenmaal heel snel

Heel goed. Erg vriendelijk personeel. Heel goed geholpen.

Professionaliteit

Laurens

Uitstekend, heel behulpzaam en goed advies

Ze weten waar ze het over hebben

Nee

Patrick

Ik had afgelopen week een SegWay ES2 besteld en deze werd zeer snel geleverd en gemonteerd(wat ik niet verwachtte).
De ontvangst, service en klantvriendelijkheid was zeer goed! Ik ben uitmate...
De ontvangst, service en klantvriendelijkheid was zeer goed! Ik ben uitmate tevreden over de onlineskateshop.nl
Hele maal top!!

Paul Wagemans

Echt goede service, ze bellen je bijvoorbeeld voor informatie over je zending en geven je ook voldoende advies mee.
Ook laten ze echt zien dat de klant koning is, kreeg zelfs geld terug...
Ook laten ze echt zien dat de klant koning is, kreeg zelfs geld terug gestort omdat ik net voor de actie een product had besteld. Ze vonden dat niet echt eerlijk waardoor ze me belden met de mededeling dat er een bedrag terug naar mijn rekening was gestort.

Ik heb helaas wel 1 min-puntje te melden, bij retournering om producten te wisselen gaat het soms wel mis.
Had bescherming om laten wisselen en kreeg 1 product terug in de goede aangegeven maat maar helaas het ander niet. Kreeg weer de zelfde maat terug gestuurd waardoor ik twee opties had. Of aangeven en weer retourkosten van Post.nl betalen of nieuwe bestellen?

In mijn geval maar nieuwe besteld omdat het anders voor mij duurder zou oplopen met retournering. Maar algemeen komt dit bijna nooit voor en kun je echt goed jou skate producten hier bestellen.

Conclusie:
Echt een winkel en webwinkel waar ze echt van alles hebben als je van skaten of dergelijke extreme sporten op wieltje houdt. En je kunt altijd alles vragen, aangeven en regelen met deze winkel.

Ook laten ze echt zien dat de klant koning is, kreeg zelfs geld terug...

Paul

Perfecte service en bereid om oplossingen te zoeken.

Communicatie met klant

Nee