Vibrams gekocht, snel geleverd, goede communicatie

Communicatie goed bij niet directe leverbaarheid

fam Guijt Katwijk

Wat een heerlijke winkel, zeer goede en duidelijke uitleg. De winkeliers kijken niet op de klok, ondanks we al ver in blessuretijd zaten. Nogmaals hartelijk dank voor de goede service.

Zeer goede en duidelijke uitleg! De keuze is reuze!

Simpele bestelling

Wacht nog op levering

Wacht met het vragen van feedback tot de levering heeft plaatsgevonden en geef bij de bestelling aan wat de levertijd is!

Jack

Ik heb hier onlangs een stuntstep gekocht en in het verleden freestyle skates. Mijn vrouw heeft haar freestyle skates hier ook gekocht. Voor ons is het een uur rijden naar de winkel. Maar meer dan... Ik heb hier onlangs een stuntstep gekocht en in het verleden freestyle skates. Mijn vrouw heeft haar freestyle skates hier ook gekocht. Voor ons is het een uur rijden naar de winkel. Maar meer dan de moeite waard. Ik wordt altijd vriendelijk geholpen en goed geadviseerd!! Ze nemen alle tijd voor je. En er wordt niks opgedrongen. Zowel de eigenaar als personeel zijn zeer vriendelijke enthousiaste mensen. Onlangs een crashpant besteld via internet. Ook dit lag keurig de volgende dag in huis. Voor ons de winkel waar wij heen blijven gaan.

Goed advies. Je wordt vriendelijk geholpen. Ze nemen alle tijd voor je en dringen je niets op.

Geen verbeterpunten.

Zeer klantgericht en uitstekend advies

heel klantgericht
veel kennis van zaken

Ellen

Reageren erg snel op braden via mail. Duidelijk antwoord en goede service

Fijne en snelle communicatie

Handige en overzichtelijke website

Makkelijke bestelprocedure

Nihil

M. Wurth

Zéér snelle en correcte levering!

Afmetingen van hoogte stuur en breedte van stuur van step missen nog. Graag vermelden.

Pieter de Groot

Ik heb net vanochtend besteld en meteen een bevestiging gekregen, ik hoop nu dat de verzending net zo vlot gaat als betalen en bestellen gezien ik nog maar een week in NL blijf en hoop ze voor die... Ik heb net vanochtend besteld en meteen een bevestiging gekregen, ik hoop nu dat de verzending net zo vlot gaat als betalen en bestellen gezien ik nog maar een week in NL blijf en hoop ze voor die tijdbinnen te krijgen.

Snelheid.

Duidelijkheid over de levertijd van een produkt, er staat nu wel direct leverbaar maar ik heb geen duidelijk antwoord op wanneer mijn produkt word geleverd.

Op internet gezocht, kreeg snel mijn pakket, maar verkeerde inhoud, was bestemd voor iemand uit Arnhem.

afwachten tot mijn bestelling wel word geleverd.

vriendelijk te woord gestaan.

het bestelde naar het goede adres versturen

Reactie Onlineskateshop.nl:

Deze reactie is terecht en wij hebben een fout gemaakt. Tot onze spijt hebben wij twee labels met elkaar verwisseld bij het inpakken. Ondanks we hier zeer alert op zijn en er alles aan doen om dit... Deze reactie is terecht en wij hebben een fout gemaakt. Tot onze spijt hebben wij twee labels met elkaar verwisseld bij het inpakken. Ondanks we hier zeer alert op zijn en er alles aan doen om dit te voorkomen is dit deze keer misgegaan. Uiteraard hebben wij dit per direct opgelost en zijn de juiste pakketjes z.s.m naar het juiste adres gegaan.