N. D.

Ik was op zoek naar derby skates, maar wist niet welke skates werden aangeraden of welke maat ik precies moest hebben. Omdat ik ver van de winkel woonde kon ik niet passen of kijken, maar met - voor... Ik was op zoek naar derby skates, maar wist niet welke skates werden aangeraden of welke maat ik precies moest hebben. Omdat ik ver van de winkel woonde kon ik niet passen of kijken, maar met - voor mijn gevoel - eerlijke uitleg, heb ik een keuze kunnen maken.

Opvallend dat de medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam zijn.

Volgens mij wordt alles dat verbeterd kan worden wel meteen aangepakt; er stond bijvoorbeeld op de site dat de R3 derby van Riedell een aluminium badis had, terwijl het nylon was. Maar dat werd aan... Volgens mij wordt alles dat verbeterd kan worden wel meteen aangepakt; er stond bijvoorbeeld op de site dat de R3 derby van Riedell een aluminium badis had, terwijl het nylon was. Maar dat werd aan de telefoon ook eerlijk gezegd toen men erachter kwam dat het verkeerd stond en t is op de site gewoon verbeterd. Dus eigenlijk... Moet dit bij het vorige punt staan.

Verhoef

Piekfijne producten, mijn vibrams bevatten nergens scherpe randjes, wat uiteraard heel belanrijk is.

Kan niet beter

Lucie Herrebout

Helder en snel!

Duidelijke beschrijving.

Dimitri

Prima service!

Afwijkende bestelling geplaatst, goed afgehandeld

H de Jong

Goed!!

Een medewerker belde me om aan te geven dat 2 producten van mijn 1e keuze uitverkocht waren en “pas” een week later te leveren waren. Hij bood goede alternatieven! Zeer vriendelijk!

Wu

Snelle levering en goede service

Snel en persoonlijk

Sanne

Ik werd gebeld omdat de rolschaatsen die ik besteld had niet meer op voorraad waren. Gelukkig maar want ik had compleet verkeerde keuzes gemaakt. Na een goed advies en een set polsbeschermers rijker... Ik werd gebeld omdat de rolschaatsen die ik besteld had niet meer op voorraad waren. Gelukkig maar want ik had compleet verkeerde keuzes gemaakt. Na een goed advies en een set polsbeschermers rijker de juiste rolschaatsen besteld. Ik had ze na 2 dagen al in huis!

Goed advies, snelle service en verstand van zaken.

Jeffrey Wilson

Top gasten!
Zowel in de winkel als via de webshop supervriendelijk en goed geholpen.

Ze dringen je niet op om iets specifieks te kopen, maar geven je genoeg info om de juiste keus te maken.

C. Groenveld Breebaart

2 bestellingen gedaan , helaas alles moeten retourneren. telefonisch vragen gesteld over retourneren. keurig te woord gestaan , alle informatie bij bestellen en retourneren superduidelijk en... 2 bestellingen gedaan , helaas alles moeten retourneren. telefonisch vragen gesteld over retourneren. keurig te woord gestaan , alle informatie bij bestellen en retourneren superduidelijk en vriendelijk. en mn geld supersnel terug gestort .

Han Crucq

Geweldig boven alle verwachtingen.

Doen niet moeilijk als er buiten de verstreken retourtijd je andere product krijgt opgestuurd.

Geen verbeterpunten