Paul Wagemans

Echt goede service, ze bellen je bijvoorbeeld voor informatie over je zending en geven je ook voldoende advies mee.
Ook laten ze echt zien dat de klant koning is, kreeg zelfs geld terug gestort omdat ik net voor de actie een product had besteld. Ze vonden dat niet echt eerlijk waardoor ze me belden met de mededeling dat er een bedrag terug naar mijn rekening was gestort.

Ik heb helaas wel 1 min-puntje te melden, bij retournering om producten te wisselen gaat het soms wel mis.
Had bescherming om laten wisselen en kreeg 1 product terug in de goede aangegeven maat maar helaas het ander niet. Kreeg weer de zelfde maat terug gestuurd waardoor ik twee opties had. Of aangeven en weer retourkosten van Post.nl betalen of nieuwe bestellen?

In mijn geval maar nieuwe besteld omdat het anders voor mij duurder zou oplopen met retournering. Maar algemeen komt dit bijna nooit voor en kun je echt goed jou skate producten hier bestellen.

Conclusie:
Echt een winkel en webwinkel waar ze echt van alles hebben als je van skaten of dergelijke extreme sporten op wieltje houdt. En je kunt altijd alles vragen, aangeven en regelen met deze winkel.

Score voor Onlineskateshop.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja