Ivana Gomes Durão

Zelden ben ik zo goed door een verkoper geholpen als door Martin, in de winkel in Scheveningen. Hij gaf me uitgebreide en deskundige uitleg en advies, met een enthousiasme dat je niet vaak meemaakt.... Zelden ben ik zo goed door een verkoper geholpen als door Martin, in de winkel in Scheveningen. Hij gaf me uitgebreide en deskundige uitleg en advies, met een enthousiasme dat je niet vaak meemaakt. En ik ben zeer tevreden over de keuze die ik uiteindelijk heb gemaakt: ontzettend prettige skates! Aanrader!

Verkoper neemt echt de tijd voor de klant, met ontzettend goed advies. Goed assortiment.

Ik ben helemaal tevreden.

Emma

Altijd geweldige service! Mijn favoriete skate winkel :)

Altijd bereid om te helpen en goed advies

Rik

Zeer slecht en traag in communicatie en afhandeling klacht.

Nvt

Maarten Meulenbroek

Perfecte klantenservice

Vriendelijk, professioneel en snel

Geen verbeterpunten

Marco Kassenberg

Beste Lezer,
Er was iets niet helemaal goed gegaan met onze aankoop, Onlineskateshop heeft dit keurig opgelost.
Heel erg tevreden, dat is pas super service.
Ga voor je skates en...
Beste Lezer,
Heel erg tevreden, dat is pas super service.
Ga voor je skates en andere stoere dingen in de winkel naar Onlineskateshop, ik kan het je aanraden.

mvg,
Marco K

Service en verstand van skates en je kan ze lekker passen in de winkel

Laura

Klantvriendelijkheid/ servicegericht

Servicegericht

Rita Witteman

Zeer klantvriendelijk en supersnelle levering.

Doen nog echt moeite voor de klant.

Houden zo.

Marshall

Perfectie

Groot assortiment om uit te kiezen. Longboard is van top kwaliteit. Levering is super snel. Super chill dat je er ook stickers bij krijgt. Beste onlineskateshop. die er is. 10 Punten voor de heer... Groot assortiment om uit te kiezen. Longboard is van top kwaliteit. Levering is super snel. Super chill dat je er ook stickers bij krijgt. Beste onlineskateshop. die er is. 10 Punten voor de heer Roy. De man kan goed tekenen.

Geen, deze mensen zijn de beste.

Lien C.

Wieltjes besteld voor op onze oude skates. Super geholpen geweest bij de juiste keuze voor lagers,…

Vriendelijk, behulpzaam, juiste info

Judith

Top service en levering

Persoonlijk contact, meedenken over oplossingen en de persoonlijke noot in de doos.