Tessers

Super mensen, top service en goed advies, goed assortiment.

Echt klantvriendelijk

Ruben Slot

Uitstekende service

Ontzettend goed geholpen in de winkel bij de aankoop van een longboard. De medewerker was vriendelijk, dacht enorm mee en nam ruim de tijd om te helpen. Het aanbod was reuze, waardoor ik snel zocht... Ontzettend goed geholpen in de winkel bij de aankoop van een longboard. De medewerker was vriendelijk, dacht enorm mee en nam ruim de tijd om te helpen. Het aanbod was reuze, waardoor ik snel zocht wat ik nodig had.

Eigenlijk niet

Jimte

Goeie ervaring

Gebeld mbt vraag over voorraad. Zeer netjes te woord gestaan en direct antwoord of artikel bij leverancier op voorraad was. Daarna besteld en bestelling zeer netjes verpakt en snel in huis. Top... Gebeld mbt vraag over voorraad. Zeer netjes te woord gestaan en direct antwoord of artikel bij leverancier op voorraad was. Daarna besteld en bestelling zeer netjes verpakt en snel in huis. Top service, zo hoort het!

Hidde

Bestelling (skateboard) snel geleverd, keurig verpakt en goed afgesteld. Zeker een aanrader!

Klantenservice, snelheid levering

Geen verbeterpunten/tips

Marian

Meer dan 20 jaar klant

niet

Frans Letemple

Webshop relativeert eigen kosten onvoldoende! Spijtig.. kijk eens naar de concurrentie.. Retour sturen is zeer kostbaar!!! (5 EURO!!!). Waarbij veel zaken als brievenbus post kan worden afgehandeld.... Webshop relativeert eigen kosten onvoldoende! Spijtig.. kijk eens naar de concurrentie.. Retour sturen is zeer kostbaar!!! (5 EURO!!!). Waarbij veel zaken als brievenbus post kan worden afgehandeld. Bij twijfel wat je nodig hebt elders bestellen is slimmer.

Veel keuze. weinig info voor welke skates onderdelen bruikbaar zijn.

Retourkosten zijn echt buiten proportioneel.

Reactie Onlineskateshop.nl:

Geachte, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling te geven, dit waarderen wij uiteraard! Wat jammer echter dat u niet tevreden bent met onze service of informatie, u geeft aan dat... Geachte, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling te geven, dit waarderen wij uiteraard! Wat jammer echter dat u niet tevreden bent met onze service of informatie, u geeft aan dat er onvoldoende informatie op de website staat vermeld bij onze producten. Echter kunnen wij geen order van u terug vinden en vragen wij ons af of u daadwerkelijk bij ons heeft besteld? Zou u ons anders uw ordernummer kunnen doorsturen, dan kunnen wij controleren wat u besteld heeft en indien mogelijk meer informatie bij het product plaatsen. De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening bij ons, deze bedragen gemiddeld €5,95, afhankelijk van welke pakketdienst u kiest. Wij bieden als service een ophaalservice aan, hiervoor zijn de kosten €5,85. Wij horen graag van u, of inderdaad bij ons heeft besteld en hopen het dan voor een volgende klant dit te voorkomen met meer informatie bij het product te vermelden. Met sportieve groet, Martien - Team Onlineskateshop.nl

Mies

Zeer fijne winkel, en echt fantastische service. Na deskundige telefonische uitleg voor de Adapt gto gekozen. Dit zijn echt mijn beste freeskates ooit, dank!!

Zeer veel kennis in huis, hele aangename service!

Ik hoop dat de winkel snel weer open gaat want ik heb nieuwe wielen nodig ;)

Karim van Loon

Fantastische service!!

Vriendelijk, correct, behulpzaam en kennis.

Geen! Ga zo door

Frank

Fijne ervaring

Gewoon zo als het hoort te zijn, klantgericht

Xander

Super!

Snelle levering, goed assortiment en de prijs is ook goed.

Nvt.