MB

Snelle nette levering, helaas betaald retourneren

Duidelijk vermelden dat het betaald retourneren is.

Panman

Super winkel

klantvriendelijlheid personeel

geen verbeterpunten nodig

Sabine

Heel goed advies

Goed advies, snelle levering, goed product

iets langere beschrijving producten op de site? of meer foto's misschien

Hans de Jong

Top service; zending zoek, geen probleem, direct opnieuw verstuurd!

Direct response, telefonsch en via mail

Niet!

L. Bakker

Positief

Duidelijke foto's

Beschikbaarheid niet duidelijk bij nieuwe producten

MK

Eind juli een paar Moxi Lolly rolschaatsen besteld. Ik werd netjes gebeld of ik er van op de hoogte was dat de levertijd heel lang was in verband met het tijdelijk sluiten van de fabriek van Moxi en... Eind juli een paar Moxi Lolly rolschaatsen besteld. Ik werd netjes gebeld of ik er van op de hoogte was dat de levertijd heel lang was in verband met het tijdelijk sluiten van de fabriek van Moxi en de achterstand die zij daarom moesten inhalen door corona. De levertijd zou rond de 14 weken zijn. Na 10 weken werden de rolschaatsen al geleverd! Ze zitten heerlijk en ik ben er heel erg blij mee!

Goede communicatie
Nemen de tijd

Nvt

Lisette

Skateboard voor mijn zoon gekocht. Heel goed geholpen! Ze nemen echt de tijd voor je, super goede service en heel klantvriendelijk.

Goede service

Sandra

In het zoeken naar een bedrijf met kennis over rolschaatsen ben ik bij Onlineskateshop.nl uitgekomen. Dit bedrijf heeft veel kennis over hun producten en geven veel informatie tijdens het zoeken... In het zoeken naar een bedrijf met kennis over rolschaatsen ben ik bij Onlineskateshop.nl uitgekomen. Dit bedrijf heeft veel kennis over hun producten en geven veel informatie tijdens het zoeken naar het juiste paar. Onlineskateshop.nl was op veel manieren bereikbaar (telefoon/mail/bezoekwinkel) en reageert snel op verzoeken/vragen. Ik kom zeker terug!

Nederlandse taal, duidelijke omschrijvingen, menu/zoeken werkt intuïtief.

Nu zijn veel producten niet direct leverbaar. Om erachter te komen moet ik doorklikken naar het individuele product. Ik zou het makkelijker vinden om dat eerder te zien.

Barend Nesse

Ondanks de gekke crisis tijd en drukte die ze ervaren denken ze gelukkig wel goed met je mee! Top service dus en wil ze van harte aanbevelen!!

Service en website

Blijf je verdiepen in de klant ervaringen helemaal goed !!

Stefani

Skates en protectie

Super vriendelijk personeel, heel behulpzaam, veel informatie en veel keuze

Ga zo door!