Jan

Snel en goed

Helder no nonsense

Yvonne

Alles prima verlopen. Alles perfect verpakt.

T van Essen

Zeer goede service vorig jaar een basiservies online besteld werden keurig telefonisch op de hoogte gebracht dat de levertijd mischien iets vertraagd was.
Nu een bestelling gedaan van 6...

Zie hierboven en de zorgvuldige verpakking als het breekbaar is.
Dat de produkten ingepakt kunnen worden als kado zonder extra kosten bij veel webshops moet hiervoor betaald worden.

Marjolein

Wat een goede service verleend dit bedrijf!! Snelle levering, goed geholpen aan de telefoon en er wordt met je mee gedacht. Heel fijn.

Wij wonen op een adres dat nog niet bekend is bij het postorderbedrijf, hierdoor kwam het pakket niet aan. Door contact op te hebben genomen met het bedrijf hebben we een ander adres opgegeven en heeft het bedrijf mij op de hoogte gehouden van de status, ik noem dit echt goede service!!!

Duidelijke en correcte omschrijving van het product

Heel goed. Na 24 jaar huwelijk kunnen we nog steeds bij het zelfde bedrijf ons servies aanvullen.

Warm ontvangst, behulpzaam en vriendelijk.

Geen.

Ik heb 4 Wedgwood (model: Queens plain) koffiekopjes met schotel besteld, die niet meer gemaakt worden. Hensbergen Serviezen bleek deze nog in voorraad te hebben. Dat was fijn. De website was minder...

Mevrouw Hensbergen, die ik aan de telefoon kreeg, was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.

De website is onoverzichtelijk en werkt niet altijd. Er gaat niets boven persoonlijke service! Het is praktisch wanneer op de rekening niet alleen het rekeningnummer wordt vermeld maar ook de juiste tenaamstelling van de rekening: betaling op OnlineServies.nl werkt bijv. niet!

Rob

geen minpunten

De bestelling verliep prima, serviesgoed ook keurig verpakt

Mieke

👍