Niets op aan te merken

Doen wat je zegt

J. Born

Onze ervaring met OnlinePannen.nl is goed.

De vriendelijke telefonische informatie.

De ELO snelkookpan die we kochten, bevatte geen stoominzet bakje, dat hadden we wel verwacht.
Een verbeterpunt zou het zeker zijn om dit te vermelden op uw site.
Bij een eerdere aanschaf...
Een verbeterpunt zou het zeker zijn om dit te vermelden op uw site.
Bij een eerdere aanschaf van een ELO snelkookpan was deze stoominzet wel inbegrepen.

Snelle en correcte levering .

Snel leveren , mooi verpakt en nog een persoonlijk mooi ingepakt cadeautje bijgevoegd.

Kan geen verbeterpunt bedenken.

Oeds Postma

Zeer positief

goede communicatie

Heel goed.
Ik had het verkeerde pannendeksel besteld en de volgende dag kreeg ik al de goede maat toegestuurd.
Super in meewerken.

Heel vriendelijke behandeling aan de telefoon.
Product kwam goed verpakt aan.

Bij het maken van mijn keuze ben ik vakkundig gehoplen en zeer vriendelijk te woord gestaan.
De levering was zolas beloofd, snel en compleet.

De persoonlijke benaderingen en de...
De levering was zolas beloofd, snel en compleet.

De persoonlijke benaderingen en de in de winkel aanwezig voorraad alsmede de kwaliteit van de producten zorgen ervoor dat het maken van een keuze een zeer prettig gebeuren is.

Doet wat het moet doen

Nvt

Rik

Super tevreden over de goede uitleg en snelle levering! Uiteraard zijn de bestelde goederen ook heel goed.

Correcte info

Prettige ervaring, we zijn erg goed geholpen. Goede en duidelijke uitleg over de producten.

Uitleg over de producten qua kwaliteit en hoe te gebruiken.

De website kan qua keukengerij iets meer duidelijkheid geven. Het is lastig om dingen op jullie website te vinden. Bv. Een kaasschaaf, na lang zoeken uiteindelijk gevonden.

De ervaringen zijn weinige. Ik koop niet dagelijks pannen.
De ervaringen zijn weinige. Ik koop niet dagelijks pannen.
Maar bij de laatste keer werd ik na de bestelling door het bedrijf nog opgebeld, om te controleren, of ik de levertijd, die deze keer wat langer zou zijn, wel gezien had; voor het weekend kon de bestelling niet geleverd worden. Dat was een prettig contact.

Zie boven.