Goede ervaring

Verhoeven

Snelle service, nette levering

Is goed zo

Ingrid Snabel

Prettig, snel, goeie kwaliteit en een kadootje in het pakket (speciale) pannenlap!!

Prima ervaring met dit bedrijf. Goede communicatie over de levering en ook een snelle levering. Alles was goed en netjes ingepakt zodat mijn pannen goed beschermd waren.

nee

nee

Voorspoedige levering

precies op tijd bezorgd

aardig om nog een extra cadeautje aan te treffen in de doos. De pannen werden in een doos bezorgd die weer in een doos zat. Dat kan milieubewuster, evenals het plastic waar de deksels in zaten, zoek... aardig om nog een extra cadeautje aan te treffen in de doos. De pannen werden in een doos bezorgd die weer in een doos zat. Dat kan milieubewuster, evenals het plastic waar de deksels in zaten, zoek een alternatief

Liesbeth Pleumeekers

Prima. Eerste besteld. Dag van verzending belde op de dag erna iemand thuis zou zijn om pakket te ontvangen. En zei wat ik evt moest doen indien bezorgtijd niet uitkwam. Top.

Klantvriendelijkheid en met klant mee denken

Ga zo door

A. Noorlander de Vries

Mijn ervaring is heel positief

De hulp die mij geboden werd bij i deal betalen want het lukte in eerste instantie niet Het was op een
vrijdag en het bedrijf ging vanwege de vakantie een paar weken dicht, degene die ik aan de telefoon had beloofde het bestelde evt toch te verzenden als ik het bedrag gewoon per bak over moest maken. Geweldig voor mij een dikke 10.

Kan ik niet bedenken

van Kooten

Goed, goede informatie snelle services Zeer betrouwbaar doet uw bedrijf ons aan

Kwaliteit/ prijs aantrekkelijk snelle afhandelijng

Weet ik niet