Onlinemacwinkel.nl

Onlinemacwinkel.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Onlinemacwinkel.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company850
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Onlinemacwinkel.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 850 ervaringen.

Score voor Onlinemacwinkel.nl:4.5/5

Score voor Onlinemacwinkel.nl:4/5

Prima webshop.

Prima!.

Theodorus Johannes

Snelle, vriendelijke lui deze heren van onlinemacwinkel. vanwege een afspraak was ik in de buurt en leverde van tevoren mijn mac af, die in een wip zijn harde schijf vervangen kreeg; hij is nu zo snel als hij hoort te zijn! aanrader!.

Sanne
Sanne
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Iets online besteld (ram geheugen). supersnel geleverd, goed verpakt, heldere site. prima.

Manus

Super store, alles op voorraad en perfecte hulp gehad in hun store in zaanstad. een aantal keren hier al gekocht, en steeds weer perfect geholpen.

Roy van der Lee
Roy van der Lee
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

N.a.v. telefonisch onderhoud direct het juiste product kunnen bestellen..
goede voortgangsinformsie, tjdige levering en duielijke uitleg.

Onlinemacwinkel.nl 1 beoordeling

Door de aanschaf van een ssd, een bay voor mijn originele hd aangeschaft bij een ander bedrijf om hem op de plek van de optical drive te plaatsen. deze was echter een mm te dik waardoor de onderste schaal van mijn macbook pro niet meer dicht kon. op het eerste oog zat er geen verschil in, maar uiteindelijk heb ik hem weer moeten retourneren. het was beter geweest deze direct bij de onlinemacwinkel te bestellen, het had me een hoop ergernis en tijd gescheeld.

Etienne DHooge
Etienne DHooge
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ram besteld voor nieuwe imac, snelle levering, goed op de hoogte gehouden door onlinemacwinkel.

Bedrijfsinformatie

Onlinemacwinkel.nl is de webwinkel voor al uw Mac Upgrades, uitbreidingen en accessoires. De producten in de webshop zijn veelal uit eigen voorraad leverbaar zodat deze dezelfde dag nog verzonden kunnen worden.

Niet iedereen is even vertrouwd met het open maken van zijn geliefde Mac, bent u iemand die liever niet wilt sleutelen aan zijn Mac, maak dan een afspraak bij ons op kantoor om de upgrade te laten plaatsen door een ervaren technicus. RAM geheugen plaatsen wij gratis, voor SSD en HD upg
Adres
Penningweg 82