anonymous

Eerste bestelling. Levering op tijd zoals besproken.

Pubben E

Goede winkel

Bert Donk

16GB Geheugenkaart MacBook pro.

Ricardo

We zijn vriendelijk en goed geholpen en vooraf goed telefonisch geïnformeerd.

Cor Janssen

Deze mannen zijn echt super geweldig. Mijn Imac van 2017 zou volgens een diagnose (a €79,-) van een Apple authorized service provider een nieuwe moederbord nodig hebben kosten €648,-. Omdat de Imac... Deze mannen zijn echt super geweldig. Mijn Imac van 2017 zou volgens een diagnose (a €79,-) van een Apple authorized service provider een nieuwe moederbord nodig hebben kosten €648,-. Omdat de Imac elke keer uitviel. Onze technici zijn getraind door Apple is te lezen op hun website. Ze hadden de Imac open gemaakt en foto's gemaakt van de zogenaamde beschadigde Imac. Doordat er een kras op het moederbord zat (god weet waar deze vandaan kwam) zou er dus een nieuw moederbord in moeten. Ik vroeg waar komen die beschadigingen vandaan wij hebben het niet gedaan was het antwoord. Hiermee beschuldigde zij diegene die de imac al eens open had gemaakt. Nou de imac heeft in juni nieuwe geheugen banks gekregen en een nieuwe SSD drive. Deze zijn professioneel erin gezet door onlinemacwinkel en was er geen schade te zien tijdens het inbouwen of erna. Ik was er zelf erbij. Na telefonische contact met onlinemacwinkel de situatie uitgelegd kon ik meteen dezelfde dag terecht en werd het euvel verholpen. De mannen van onlinemacwinkel wisten het wel vermoedelijk waren de geheugen banks van de Imac niet goed en deze werden gelijk uitgewisseld. Ik hoefde niets af te rekenen zelfs de 3 bakken koffie niet. Dit heeft me ruim €650 opgeleverd. Ik ben blij dat ik hem niet heb laten maken bij die Apple authorized service provider uit Eindhoven.
Mannen bedankt voor de service jullie verdienen een pluim.

Aadwork

Ik bestel hier regelmatig producten om mijn Apple hardware te upgraden.

Julia

Upgrade van mijn Imac uit 2013 om hem sneller te laten werken bij foto bewerkingsprogramma's. Na plaatsing van 16GB RAM, SSD en een extra TB, is deze Imac super snel geworden zoals men beloofd heeft.

wooze

Imac update kabels voor HDD en SSD besteld, en met de online instructievideo alles gemonteerd. plug and play (na data migratie)!!

Ruud Hendriks

Prima service