1918 beoordelingen

1918 Reviews

Alles verlopen zoals nodig.

Super service! Achteraf nog voor me gewijzigd dat ik het pakket op kon halen bij de Jumbo op de hoek. Daardoor niet het risico dat ik niet thuis zou zijn.

Lucas vd gragt

Nadat ik mijn probeer / vraag had gemaild heb ik naar mijn weten behoorlijk snel antwoord gehad .
Nadat ze een paar mails hebben beantwoord heb ik mijn iMac laten brengen en die was de...

Goed productoverzicht, duidelijk welke onderdelen (memory in mijn geval) nodig zijn, snelle levertijd, snelle terugbetaling bij retournering.

Ruime keuze, duidelijk aangegeven welk onderdeel bij welke computer hoort. Snelle verzending met regelmatig communicatie mbt de verzending

De kennismaking laat een positieve indruk achter.

K Koenders

Ik heb een goede ervaring met de onlinemacwinkel. Product dat ik had besteld was perfect in orde. Ik heb twee keer telefonisch contact gehad en ben netjes te woord gestaan.

Kon snel een afspraak maken om met 2 Mac's het RAM-geheugen en een SSDkaart te laten plaatsen. Alles netjes over gezet van oude HD schijf. Weer als nieuw draaien de Mac's, aan te raden om dit te...

Cor Elshout

Leuke jongens, ze hebben verstand van zaken, ik heb een SSD in mijn iMac laten zetten, kon er op wachten met een kopje koffie. Ik ben er blij mee.

JvT

Prima info en snelle levering