19301 beoordelingen

19301 Reviews

Burcht Wedde

Via Google hier terecht gekomen. Het betreffen meerdere barrierestangen voor de veiligheid in onze burcht. De eerste keer 2 sets besteld waarvan 1 al open was geweest. Tot mijn verbazing bij de 2de... Via Google hier terecht gekomen. Het betreffen meerdere barrierestangen voor de veiligheid in onze burcht. De eerste keer 2 sets besteld waarvan 1 al open was geweest. Tot mijn verbazing bij de 2de levering weer 2 sets die uit de verpakking waren geweest. Dit was duidelijk zichtbaar en met andere nieten weer dichtgemaakt. Persoonlijk heb ik hier een hekel aan, en heb met Cif de buizen weer moeten schoonmaken doordat er gekke plekken op zaten. Ook wordt er aangegeven levertijd 1-4 dagen en daaronder voor 15.00 uur besteld de volgende dag in huis.....onduidelijk. De vraag aanbevelen, ja, nee beter misschien toevoegen.

n.v.t.

Koen

Levertijd voldoet niet aan de beschrijving op de site

Nog niets geleverd gekregen

Kuijs

Accuraat

Vlot, goede prijs kwaltiteit!

uitgebreid assortiment

Smit

Ik vond de website makkelijk, de levering was snel. Het product was mooi en zag er goed uit. Alleen toen ik het monteerde, ging het direct kapot.

Nee.

wirken

Goede Producten

M.C Roeleveld

Goede communicatie…product voldoet aan verwachting

Bram

Goede ervaring

Snelle levering. Duidelijke overzichtelijke site

H.W.Hissink

Wat je bestelt bij dit bedrijf wordt keurig volgens de gemaakte afspreken geleverd!

Goede kwaliteit van het product!

Marc

Zeer correcte en snelle levering

Snelle afhandeling