André

Correct bedrijf dat zijn afspraken keurig nakomt

Bereikbaarheid en de service om het product keurig af te leveren.

J Gerritsen

Top!
Geweldige ondersteuning om analoge en digitale camera’s te integreren
Snelle levertijd

Zeer snel antwoord op e-mail

Leon

Heel fijn bedrijf ik had een USB stick besteld met camera, en was hier niet tevreden over vond het fragiel, ik heb gebeld en werd direct netjes te woord gestaan door Simon.

Ruim meedenkend en eerlijk advies zo hoort het als bedrijf !

Dee

Goede service, meedenkers en helpdesk die bereikbaar is als je een probleem hebt

Dat de installatie al in het bedrijf geschiedt zodat je thuis een plug en play situatie hebt.

Uytterhaegen S

Dit was onze eerste aankoop maar zeker niet de laatste.

Snelle service en topkwaliteit, zowel bij de aankoop als de service achteraf

Jammer dat camera stuk ging, maar goed opgelost; gelijk nieuwe gekregen

Goede service

WALTER MICHIELS

Wij hebben een camera versterker besteld en alles ging perfect, betaling, levertijd en kwaliteit artikel.

snelheid en stiptheid van levering

Ger

Omdat er van een bepaald kantoor veel werd gestolen moesten wij een onopvallende camera hebben. via, via kwamen wij bij deze firma terecht en hebben een mini spy camera aangeschaft. De camera hadden...

De mensen van dit bedrijf weten waar ze over praten en hebben een goede, ook technische, kennis van het product.
Het beeld van de mini spycamera is opvallend goed zelfs bij minder licht.
De gebruiksaanwijzing zou wat uitgebreider mogen. bijvoorbeeld in een, te downloaden, PDF

Marjan

Mannen met kennis in huis. Zelfs de directie weet alles te zeggen en problemen direct te verhelpen en is dus niet afhankelijk van zijn personeel zoals je wel bij veel andere bedrijven ziet, ga je...

Er staat iemand achter de roer die heel veel weet over techniek zelfs alarmsystemen is mij enorm goed bij geadviseerd. BEdrijf met zulke mensen kan gewoon nimmer stuk gaan.

3 antennes besteld maar deze waren met vrouwelijke aansluiting. had nodig mannelijke aansluiting gebeld hierover.
deze firma gaf mij 3 verloop stukken gratis zodat ik de antennes kan...