Schapenboertje

Na telefonische vakkundig en vriendelijk maar ook geduldig geholpen te zijn bij de aanschaf van een DVR recorder met camera zijn wij zeer tevreden met onze aankoop.
Ook voor de verzending van...
Ook voor de verzending van het pakketje nog gebeld door een medewerker met de vraag dat de bestelde camera nog niet leverbaar was en dat er een andere zelfs duurde camera voor de zelfde afgesproken prijs zou worden opgestuurd.
Mocht het aansluiten en installeren niet lukken bel dan gerust dan helpen je er wel doorheen das super toch.

Service
Vakkundig uitleg
Advies
Vriendelijkheid
Website

K. Knott, Vinkeveen

Wie denkt dat men bij aankopen via internet geen persoonlijke service ervaart heeft het faut. Ik heb bij OnlineCameraShop.NL een Dahua Bewakingscamera gekocht en had voor ophalen in Diemen gekozen.... Wie denkt dat men bij aankopen via internet geen persoonlijke service ervaart heeft het faut. Ik heb bij OnlineCameraShop.NL een Dahua Bewakingscamera gekocht en had voor ophalen in Diemen gekozen. Ter plekke werden alle in en afstellingen (camera, iphone) voltooid. Tijdens het testen thuis kwamen er nog diverse operationele vragen naar boven. Deze werden bij een tweede bezoek in Diemen tot mijn volle tevredenheid beantwoord. Ik kan deze kundige en vriendelijke firma alleen maar van harte aanbevelen.

- Weten alles
- Geduldig
- Personeel zijn allemaal geleerden tot aan het bot
- Werken met passie en denken niet aan geld maar service
Een bedrijf die je zelden tegen zal...
- Weten alles
- Geduldig
- Personeel zijn allemaal geleerden tot aan het bot
- Werken met passie en denken niet aan geld maar service
Een bedrijf die je zelden tegen zal komen....

Ik was opzoek naar een betaalbaar camera systeem voor rondom mijn huis, via internet kwam ik op de site van onlinecamerashop.nl
Hier werd ik vakkundig, professioneel en zeer vriendelijk...
Hier werd ik vakkundig, professioneel en zeer vriendelijk geholpen en was er op elke vraag het juiste antwoord.
De set was makkelijk te installeren en een klein probleempje met de decoder was zo verholpen via contact met de klantenservice.
Een geweldige cameraset met een scherp beeld en gebruiksvriendelijk voor een betaalbare prijs.

Super klantenservice

Martin

Ik was op zoek naar een nieuwe dvr recorder maar wou toch wat persoonlijk advies. Ik heb telefonisch contact opgenomen met de vraag of ik eventueel wat persoonlijke informatie op locatie te Diemen... Ik was op zoek naar een nieuwe dvr recorder maar wou toch wat persoonlijk advies. Ik heb telefonisch contact opgenomen met de vraag of ik eventueel wat persoonlijke informatie op locatie te Diemen kon krijgen om dan vervolgens direct het product te kunnen meenemen.
Ik mocht direct op locatie komen en ben daar zeer netjes ontvangen met een kop koffie. Ik heb zeer duidelijke uitleg gekregen over verschillende producten. Tevens is de aangeschafte recorder direct door betrokkene gekoppeld aan mijn mobiele telefoon.

Klantvriendelijk
Vakkennis
Neemt de tijd
Denkt mee met klant

M. van Petegem / C-Ventus

Ik heb hier spullen besteld om een bedrijfspand te beveiligen.
Omdat er geen internet in dit pand aanwezig is heb ik ze gevraagd wat hiervoor de mogelijkheden waren.
De oplossing is...
Ik heb hier spullen besteld om een bedrijfspand te beveiligen.
De oplossing is geworden een 4G router met een SIM card geinstalleerd.
Alle geinstalleerde apparaten zijn middels een App te bedienen en ook wanneer er iets aan de hand is wordt er een melding naar de aangemelde telefoons verstuurd. Tevens is het systeem uitgerust met een paniekknop.
Kortom precies wat we zochten (en meer) en kan dit iedereen aanraden.

OnlineCameraShop.nl is een zeer kundig bedrijf met gedegen kennis van zaken, de service is echt heel goed en heb dit nog niet eerder meegemaakt. Alle componenten zijn vooraf met elkaar ge-paired en... OnlineCameraShop.nl is een zeer kundig bedrijf met gedegen kennis van zaken, de service is echt heel goed en heb dit nog niet eerder meegemaakt. Alle componenten zijn vooraf met elkaar ge-paired en de eigen simcard al geinstalleerd. Als het binnen komt is het dus echt plug and play. Ook wanneer er vragen zijn wordt daar zeer correct en professioneel op gereageerd. Wat mij betreft een echte aanrader!

De stroopwafelkoning

Geweldige snelle en goede service

Staan je gelijk te woord als je vragen hebt, en helpen je tot dat het werkt

BEN RAMPELBERG

Mini camera was niet wat ik verwachte, werd zeer professioneel opgelost en terugbetaald.

frits ter Meulen

Paar weken geleden bij onlinecamerashop geweest om een bewakingscamera te kopen.
We zijn daar vriendelijk ontvangen met een bak koffie erbij.
Hebben goed advies gehad zodat we de goede...
We zijn daar vriendelijk ontvangen met een bak koffie erbij.
Hebben goed advies gehad zodat we de goede keuze hebben kunnen maken.
We zijn heel tevreden met onze camera.

Goede service
Klantvriendelijk
Goede uitleg
Prima bedrijf

A. Kaat

15 Augustus weer bij Simon geweest om mijn Camera Systeem uit te breiden.
Super gastvrij ontvangen.
Weer hele goede service gekregen.
Ze nemen alle tijd voor je.
Goede...
15 Augustus weer bij Simon geweest om mijn Camera Systeem uit te breiden.
Super gastvrij ontvangen.
Weer hele goede service gekregen.
Ze nemen alle tijd voor je.
Goede duidelijke uitleg en adviezen .
Dank je wel Simon, zeker tot een volgende keer!
Weer zeer tevreden !

Goede producten,
Betaalbare prijzen,
Goede garantie,
Komen afspraken na,
Dit bedrijf beveel ik zeker aan.

R.J.

Ik heb een alarmsysteem van ezviz bij onlinecamerashop gekocht omdat zij het scherpst waren online.
Bestellen ging eigenlijk heel makkelijk en duidelijk
Ik koos ervoor om op het laatste...
Bestellen ging eigenlijk heel makkelijk en duidelijk
Ik koos ervoor om op het laatste moment toch af te halen (aangezien zij vlakbij de snelweg gelegen zijn) en dat was geen punt voor onlinecamerashop. Ik belde ze op en zij hadden mijn bestelling gewoon klaar liggen.
Ontvangst was zeer goed en erg informeel. Ik kreeg uitgebreide uitleg over de producten en na koele versnapering ging ik weer op weg.

Het product: zonder overdrijven, uitpakken kosten meer tijd dan installeren. Binnen 10 min was alles online en kon ik testen of het allemaal werkte, en ja, het doet wat het hoort te doen.
Een alarm systeem welke niet te duur is en je op de hoogte houd als je van huis bent.

Onlinecamerashop is eerlijk en redelijk geprijsd. Dit zijn mensen die weten waar ze over praten. Bovendien zijn ze erg vriendelijk waardoor je je meteen op je gemak voelt.
Ik kan geen zwakke...
Ik kan geen zwakke punten opnoemen op dit moment.