Pim

Top! Super met me meegedacht om het product zo snel mogelijk te leveren!
Heel blij met het meedenken.

Ruud - Amstelveen

Blij met dit bedrijf. Had ergens anders mijn Hikvision apparatuur gekocht.

Blij met dit bedrijf. Had ergens anders mijn Hikvision apparatuur gekocht.

Echter kwam er met installeren en instellen niet uit. Gebeld en kon gewoon op uurtarief ondersteuning krijgen. Had de keuze om ze thuis te ontvangen of bij hun op kantoor.

Ze hebben mij snel en duidelijk geholpen en ook nog geadviseerd voor 2 extra camara's die ik bij ze heb gekocht. Mocht je een camara systeem willen en ook geïnstalleerd met uitleg kan ik ze van harte aanbevelen.

Snel reageren, Duidelijk in uitleg, No Nonsense

Jordy Veerman

Een tijdje geleden een LTS camera-systeem aangeschaft en laten installeren door dit bedrijf. Ze komen hun afspraken na, werken netjes en laten geen verpakkingsmateriaal achter. De installatie is... Een tijdje geleden een LTS camera-systeem aangeschaft en laten installeren door dit bedrijf. Ze komen hun afspraken na, werken netjes en laten geen verpakkingsmateriaal achter. De installatie is perfect verlopen en alles werkt zoals gezegd.

- Duidelijke communicatie.
- snelle service.
- netjes.
- prijs/kwaliteit zeer goed.

Fam de Paauw

Zelfs hulp op afstand. Zeer goede ervaringen met dit bedrijf deze mannen weten ook wat ze doen, heb 2 camera,s Dahua laten plaatsen voorkant en achterkant het afwerken zeer goed gedaan.
Zelfs hulp op afstand.
Wil je een camerasysteem laten plaatsen deze jongens doen het voor je Danny en Steven .

Ja zekers als je er niet uitkomt dan helpen ze je daarbij,zelfs via de whatsapp
Sterke punten ja wat moet ik daarover zeggen, een geweldig bedrijf met zeer ervaren Specialisten
Danny en...
Ja zekers als je er niet uitkomt dan helpen ze je daarbij,zelfs via de whatsapp
Danny en Steven die regelen het voor je.
Bel ze gerust u zult echt geen spijt krijgen.

Erg goed geholpen.
Erg goed geholpen.
Ik kwam binnen met een IP camera, welke ik ergens anders had aangeschaft. Deze camera kreeg geen contact met 4G internet. De medewerker had dit probleem in een paar minuten opgelost.
Ging voldaan naar huis met frisdrank en gevulde koek voor onderweg.
Bedankt heren van OnlineCameraShop.nl

Goede vakbekwame service

D Erkan

Iets was niet op voorraad en is direct telefonisch medegedeeld en alternatief aangeboden. Top service. Ik ben netjes gebeld over mn bestelling om aanbevelingen te doen over de product.
Zal zeker mijn eerste keus zijn als ik weer wat nodig heb.

persoonlijk advies, dienstverlening op een top niveau.

Goed bedrijf

Geduldig en eerlijk goed advies

Stefan

Cameraset gekocht met 4 camera's, 1 camera werkte niet 100% maar wel probleemloos omgeruild met de gewenste ondersteuning om deze te koppelen. Erg blij mee!

Goede informatie vooraf, helder bestelproces en snelle levering. Uitstekende aftersales en ondersteuning bij vragen

Stefan

Ik heb bij Cameraonlineshop een complete camera set IP-Wifi gekocht. Werd snel geleverd en werkt direct na aansluiten.
Een kleine storing met een camera werd meteen opgelost door deze te...
Een kleine storing met een camera werd meteen opgelost door deze te vervangen, dat is helemaal top!

Goed contact, heldere antwoorden en informatie en prima service / aftersales

WIJ DOEN HET

Extreme goede TOPSERVICE. Wat een vriendelijk bedrijf. Had iets dringend nodig om mee te nemen naar het buitenland en hun zorgden ervoor dat ik het op tijd had.

Goede service, zeer vriendelijk en behulpzaam