Reviews

9.1 / 10
1485 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

1485 Reviews

Gilbert Vanderbruggen

10/10

Goede communicatie, tevreden klant.

Sterke punten

Vlotte afhandeling.

Verbeterpunten of tips

Seintje levering goederen.


chris Truyen

10/10

Good

Sterke punten

snel

Verbeterpunten of tips

geen


Wilfried Van hoegaerden

7/10

Goed

Sterke punten

Praktische zoekcriteria

Verbeterpunten of tips

Geen directe verbeterpunten


Roland Lenaerts

8/10

Zeer goed

Sterke punten

snelle reactie

Verbeterpunten of tips

geen


Yves Van Assche

10/10

Heel snelle levering na aankoop

Sterke punten

Snelle levering en duidelijke beschrijving van het product

Verbeterpunten of tips

Levering tijdstip was onbekend


Vantomme Kurt

10/10

Als je wat meer Power nodig heb, kunnen zij een upgrade batterij met de zelfde afmetingen leveren

Sterke punten

Snelle levering

Verbeterpunten of tips

Wanneer klaar voor gebruik...(gevuld en opgeladen).... Moeten ze deze dan ook zo leveren... Ik heb het foutje gemeld en gevraagd om bij mijn volgende bestelling een extra korting toe te passen...... Wanneer klaar voor gebruik...(gevuld en opgeladen).... Moeten ze deze dan ook zo leveren... Ik heb het foutje gemeld en gevraagd om bij mijn volgende bestelling een extra korting toe te passen... Het zal afwachten zijn of het toegepast zal worden....


alain Bonaventure

10/10

Bon produit.


rony D'Hanis

1/10

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf , een niet aangepsite en een heel onbeleefde benadering van t klienteel !

Sterke punten

er zijn geen

Verbeterpunten of tips

site regelmatig aanpassen en een correcte behandeling van de klanten !

Reactie Onlinebattery.be:

Beste Rony,
Jammer om te lezen dat je ontevreden bent. Het klopt dat jouw bestelde batterij een levertermijn had van 4-5 dagen. Wij hebben dit ook meteen aan jou laten weten per mail. Wij kregen...
Beste Rony,
Jammer om te lezen dat je ontevreden bent. Het klopt dat jouw bestelde batterij een levertermijn had van 4-5 dagen. Wij hebben dit ook meteen aan jou laten weten per mail. Wij kregen enkel als reactie "slechte site" waarop de bestelling geannuleerd is en terugbetaald. Op vrijdag hebben wij dit laten terugstorten en maandag krijgen we een reactie van jou dat je alles op sociale media zal zetten. Ik heb jou persoonlijk gebeld met de melding dat het tot 2 werkdagen kan duren vooraleer het bedrag op jouw rekening staat. Zeer jammer om te lezen dat wij (?) onbeleefd naar jou waren. Ik ben blij dat dit correct is afgehandeld en we nemen je feedback mee naar de toekomst.
Mvg Kenny


Philip Pritchard

7/10

Rapide et simple