Jill Voysey

Makkelijk om te bestellen , wordt snel geleverd

Rob Zitter

Zeer goed

Er werd van te voren gebeld en goed gecommuniceerd voor het brengen van de tegels. Wanneer het uitkomt als het wordt gebracht. Verpakking was goed van de tegels.

Vanderstappen Nicolas

Online Tapijttegels, zoals de naam zegt online, online heeft vele gradaties in service en prijs ! Mijn tegels zijn prijs kwaliteit top, ik bestel niet elke dag tapijttegels maar zover ik mijn...

Prijs kwaliteit, service !

Er zullen er wellicht zijn maar ik ban op geen benoemen.

Fijn bedrijf!

had nog wat aanvullende vragen, had dit gemaild, en kreeg zelfs na sluitingstijd nog antwoord!
we kozen ervoor om de bestelde tegels op te halen, dit ging zeer soepel, eenvoudig met pin betalen.
fijne service,

geen ga zo door!

ACG schilders & Totaalonderhoud

Met het bestellen van de tegels verliep goed. Alleen het bezorgen van de tegels was dramatisch!
na drie pogingen door DHL hebben ze uiteindelijk het adres gevonden bij de vierde poging.

Tapijttegels online besteld, order werd direct verwerkt, uur later de bestelling opgehaald. Prima service!

Snelheid verwerken bestelling

Uitstekende comunicatie en het geleverde produkt zeergoed, bovendien snel geleverd.

Als boven aangegeven

Ik zou zeggen dit niveau volhouden

Goede prijs. Snelle levering. Alleen spijtig dat de tegels niet allemaal even groot zijn, dit zorgt voor wat gepuzzel.

Was gewoon goed.

Zo doorgaan

JV

Prima levering, uitstekende communicatie en topproduct!

Kwalitatief top!