We hebben een restpartij tegels besteld. Mooie tegels voor een lage prijs. We werden meteen gebeld om leveringsdatum af te spreken. Volgende dag al ontvangen.

Bellen na de bestelling om leveringsdatum te bespreken

Thuiswinkel keurmerk op de website

Super makkelijk

Online bestellen en thuis af laten leveren

Wellicht nog meer opties qua keuze

P. Moonen

Super snel geleverd en goede kwaliteit vloerbedekking-tegels

Goed.

Voorafgaand de bestelling heb ik telefonisch contact gehad. De persoon heeft mij uitstekend geholpen met de vragen die ik had. Tevens ook goed advies gegeven.

No nonsens, leveren gewoon wat je vraagt

n de wulf

Schitterende kwaliteit,mooie prijs en snelle verzending ,top!

All round webwinkel

Ik had voor een kleine ruimte vloertegels nodig. Ik heb een restpartij van een hele mooie hoogpolige en kwalitatief goede tegel aangeschaft. Ik heb via email contact gehad over de dag van levering...

Duidelijke website waar je d.m.v. een keuzemenu snel de gewenste tapijttegel kan vinden. Het aantal vierkante meters is ook in te stellen. Communicatie via email is snel en je wordt ook een dag voor levering op de hoogte gehouden d.m.v. een Track en Trace code.

Geen.

Alles was prima alleen kwam de kleur van de tegel niet overeen met de kleur van de tegel op internet. De geleverde kleur was veel donkerder dan verwacht was.

vlotte levering

Jolijn van Wijngaarden

Goede snelle service en vriendelijke mensen aan de telefoon. Levering via DHL was helaas minder aangezien ze op de afgesproken dag nooit zijn geweest. Dag later alsnog bezorgt gelukkig lag ik ziek...

Vriendelijke, goede en snelle service

DHL onder de loep nemen aangezien degen van DHL aan de telefoon opmerkte dat dit veel vaker voor kwam.