Wat vindt u van de creativiteit van Online Bazen?
Wat vindt u van de diversiteit van diensten van Online Bazen?
Wat vindt u van de kwaliteit van de diensten van Online Bazen?

Millennium Rolomotive b.v.

Online Bazen heeft onze website compleet nieuw ingericht en tevens een online marketing campagne opgezet via vele kanalen. Ze zijn creatief en zeer accuraat. Via korte lijnen is de communicatie... Online Bazen heeft onze website compleet nieuw ingericht en tevens een online marketing campagne opgezet via vele kanalen. Ze zijn creatief en zeer accuraat. Via korte lijnen is de communicatie makkelijk en kan er snel gereageerd worden. Zeer zeker een aanrader !!

Désirée de Jong

Online bazen heeft ons heel goed en professioneel geholpen met opzetten van adverteren voor Facebook en Instagram. Niet alleen de uitvoer maar juist ook meedenken wat de beste content is, altijd... Online bazen heeft ons heel goed en professioneel geholpen met opzetten van adverteren voor Facebook en Instagram. Niet alleen de uitvoer maar juist ook meedenken wat de beste content is, altijd snel bereikbaar en snel handelend.

Koningsvleugel Marketing

Online bazen heeft mijn bedrijf een kickstart gegeven; zowel vanuit een creatief als een inspirerend perspectief. Wij kijken van harte uit naar toekomstige samenwerking(en) en schuwen niet om (waar... Online bazen heeft mijn bedrijf een kickstart gegeven; zowel vanuit een creatief als een inspirerend perspectief. Wij kijken van harte uit naar toekomstige samenwerking(en) en schuwen niet om (waar mogelijk & nodig) door te verwijzen naar Online Bazen.

Millanie Crutzen

De heren denken mee en gaan met je aan de slag. Heldere doelen en in de wereld van de woorden als content/seo/meta beschrijvingen ed wat voor ons leken toch net wiskunde is weten zij dit in Jip en... De heren denken mee en gaan met je aan de slag. Heldere doelen en in de wereld van de woorden als content/seo/meta beschrijvingen ed wat voor ons leken toch net wiskunde is weten zij dit in Jip en Janneke taal aan je uit te leggen. Helder/duidelijk/doelstelling gericht. Een absolute aanrader!

Daniel Muller Coaching

Zeer tevreden met de diensten van Online Bazen. Zij hebben mijn website vernieuwd een logo gemaakt en een facebook marketing campagne opgezet. Allemaal top, zeker een aanrader!

Bart van Rooij

Top bedrijf! Een geweldige snelle service en denken echt met je mee. Zelf niet veel verstand van online marketing, maar dankzij de expertise van online bazen kon ik grote verbeterstappen maken

D&B Glazenwassers Brabant

Online bazen kennen wij als klantvriendelijk en goed verzorgd bedrijf.
Ons logo en flyer laten ontwerpen door online bazen.
Erg snelle service en topkwaliteit!

Rent-Line

Wij werken nu enige jaren, naar tevredenheid, samen met Online Bazen (voorheen Young Elite). Het hoge kwaliteitsniveau, de goede bereikbaarheid en de snelheid van handelen zorgen voor een prettige... Wij werken nu enige jaren, naar tevredenheid, samen met Online Bazen (voorheen Young Elite). Het hoge kwaliteitsniveau, de goede bereikbaarheid en de snelheid van handelen zorgen voor een prettige samenwerking.

Meels antiek Hoensbroek

Daadkrachtige en creatieve firma, snel en accuraat. Goed om mee te werken.

Nikko Sports

Flexibel, creatief en vooral meedenkend dus een aanrader, jong en enthousiast