A Wassenaar

Deze was goed

Snelle reactie op mail met vraag

Weet ik niet zo direct

Gewoon goed

van Zijl

Zeer tevreden.

betrokken personeel

nvt

perfect

A.P.W. Dielemans

Aankoop van 14 m3 tapijttegels via de zeer duidelijke site.

duidelijk, gemakkelijk en snelle levering.

Wat mij tegenvalt is het bedrag van € 6,95 voor het opsturen van een staaltje wat aan postzegels 2x € 1,01= €2,02 kost. Ik had wel gedacht dat dit bedrag bij de bestelling van mijn order op de... Wat mij tegenvalt is het bedrag van € 6,95 voor het opsturen van een staaltje wat aan postzegels 2x € 1,01= €2,02 kost. Ik had wel gedacht dat dit bedrag bij de bestelling van mijn order op de factuur in mindering zou worden gebracht. Misschien een tip ?
Bij de levering van mijn tegels bleken 7 van de 56 een beschadiging aan de zijkanten te hebben. dit is een forse 10%. en dat is slordig.
Gelukkig heb ik met passen en meten deze beschadigingen weg kunnen snijden bij het leggen. Maar het blijft een minpunt.

M.M Verhoef

Eenvoudig te bestellen producten, voor mij ontbrak er wel duidelijke informatie over het leggen van de tegels, hoe je ze op maat moet maken en dat er dus blijkbaar kans is op kleurverschil!

Prijs, rekentool, foto's van de stof

Het zou heel prettig zijn als informatie over de volgende punten wat helderder vermeld zouden worden: het leggen van de tegels, hoe je ze op maat moet maken, de zichtbaarheid van de naden, het... Het zou heel prettig zijn als informatie over de volgende punten wat helderder vermeld zouden worden: het leggen van de tegels, hoe je ze op maat moet maken, de zichtbaarheid van de naden, het kiezen van de juiste of soms dus geen ondervloer en dat er dus blijkbaar kans is op kleurverschil! (dit is erg duidelijk te zien wanneer de tegels liggen)

Hoe ervaart u het transport met Koerier?

Prima, wel is er een aantal tegels beschadigd doordat er denk ik slordig mee omgegaan is. Hierdoor is er een aantal tegels waarbij de hoekjes kaal zijn of omgebogen, dit zie je enorm wanneer het... Prima, wel is er een aantal tegels beschadigd doordat er denk ik slordig mee omgegaan is. Hierdoor is er een aantal tegels waarbij de hoekjes kaal zijn of omgebogen, dit zie je enorm wanneer het ligt.

JHM Looijschelder

Goed bereikbaar, vriendelijk te woord gestaan. Goede prijs/kwaliteit tapijttegels. Snelle levering. Kortom prima bedrijf.

Ruime keuze en betaalbaar. Makkelijke rekenhulp. Duidelijke website

N.v.t.

Op tijd bezorgd

S Chote

Snelle service en op tijd mijn levering ontvangen

snelheid van verwerken van bestellingen

nvt

L.J. smits

Alles perfect geregeld

?

Zjora

Zeer positief!

Medewerker welke ik telefonisch sprak was zeer welwillend mee te denken en deed echt zijn best een passende oplossing te verzinnen.

Ga zo door.

Prima en vlot

AAM Albers

Zeer snelle levering. Top

Breed overzicht

B. Leeuw

Prima bedrijf, alles goed geregeld

Vriendelijke mensen

DHL inruilen voor Post.nu (betere service)

Zie bij verbeterpunt