Wat vindt u van de creativiteit van Online Bazen?
Wat vindt u van de diversiteit van diensten van Online Bazen?
Wat vindt u van de kwaliteit van de diensten van Online Bazen?

Chris de Voogt

Goede ervaringen. Jong maar al ervaring team dat met je meedenkt en je echt het gevoel geeft dat je belangrijk bent.

Daan Smulders

Online bazen hebben een vernieuwing van mijn website doorgevoerd. Het contact met Chelsea was zeer snel en duidelijk. Vervolgens zijn de afspraken op een rijtje gezet en een deadline gesteld. Allen... Online bazen hebben een vernieuwing van mijn website doorgevoerd. Het contact met Chelsea was zeer snel en duidelijk. Vervolgens zijn de afspraken op een rijtje gezet en een deadline gesteld. Allen naar wens verlopen! Tevens is het contact nadat de website is voltooid zeer goed. Complimenten aan het team van online bazen!

NLP Academie

Bij Online Bazen hebben we drie opdrachten uitbesteed. Onze google adwords campagne, een nieuwe website en een ontwerpopdracht. Helaas worden werkzaamheden niet of slecht uitgevoerd en niet... Bij Online Bazen hebben we drie opdrachten uitbesteed. Onze google adwords campagne, een nieuwe website en een ontwerpopdracht. Helaas worden werkzaamheden niet of slecht uitgevoerd en niet opgeleverd. Zonder overleg worden budgetten voor google adwords campagnes verhoogd met 75%. Online Bazen kenmerken zich door weinig creativiteit en werken voornamelijk met templates en minimale inspanningen. Helaas kwamen we er achter dat er voor onze nieuwe website een template van €60 is aangekocht onder het mom van eigen ontwerp.

Als je eigen marketing je nou een beetje lief is, sla deze club beter over en zoek een professionele partij

Inmiddels hebben een klacht ingediend bij Google.

Reactie Online Bazen:

Beste Eric Sijbesma,
Beste Eric Sijbesma,
Soms zijn negatieve reviews onvermijdelijk, zoals in dit geval. Zoals je weet hebben wij samen met NLP Academie tot in den treure naar een oplossing gezocht. Wat betreft designs en website; deze waren voor 99% afgerond en uit ons contact (waaronder mailcontact) blijkt ook zeer duidelijk dat NLP Academie tevreden was over de geleverde diensten.
Wij vinden het dan ook zeer spijtig dat NLP Academie een negatieve review heeft geplaatst.

Maarten de Jong

Online Bazen (en Chelsea in het bijzonder) hebben mijn volledige online strategie uitgezet. Daar hield het echter niet bij op: toen er een gap dreigde te ontstaan tussen on- en offline reageerde... Online Bazen (en Chelsea in het bijzonder) hebben mijn volledige online strategie uitgezet. Daar hield het echter niet bij op: toen er een gap dreigde te ontstaan tussen on- en offline reageerde Chelsea creatief en pragmatisch, met oog voor de volledige bedrijfsvoering. Ze mogen dan wel enkel 'Online' bazen heten, maar deze boys zijn de absolute koningen van MarComm!

Zeer goede ervaringen met Online Bazen. Dank richting het team en een mooi jaar tegemoet!

De Hypotheek Lounge

Zojuist heb ik het contract weer voor een jaar verlengd. Best een bedrag elke maand. Is het duur ? Het is weggegooid geld als er niets voor terugkomt. In de zomer van dit jaar beloofde Chelsea van... Zojuist heb ik het contract weer voor een jaar verlengd. Best een bedrag elke maand. Is het duur ? Het is weggegooid geld als er niets voor terugkomt. In de zomer van dit jaar beloofde Chelsea van Online Bazen mij dat ik in december een flink aantal leads zou gaan krijgen. Nu is het december en de leads zijn er, terwijl we die eerst niet kregen. En dan is het dus niet duur.

Parkstad Culinair

Parkstad Culinair is erg tevreden over online Bazen. Van online marketing tot nieuwe huisstijl (posters, flyers, boekjes, online, spandoeken). Ook facebook, website, instagram en nieuwsbrieven zijn... Parkstad Culinair is erg tevreden over online Bazen. Van online marketing tot nieuwe huisstijl (posters, flyers, boekjes, online, spandoeken). Ook facebook, website, instagram en nieuwsbrieven zijn op een goede manier uitgevoerd. Flexibel, pas tevreden als de klant dit ook is, oplossingsgericht, creatief. Een prettige partij om mee samen te werken.
Ook voor Taste & Style tevreden over de werkzaamheden. Wij kijken uit naar de samenwerking in de toekomst.

Marc Rutten

Vanuit Beek Auto Racing werken we nu al een jaar zeer prettig samen met Onlinebazen. Resultaten zijn goed, flexibiliteit is nadrukkelijk aanwezig en we horen altijd graag wat er in de markt speelt.... Vanuit Beek Auto Racing werken we nu al een jaar zeer prettig samen met Onlinebazen. Resultaten zijn goed, flexibiliteit is nadrukkelijk aanwezig en we horen altijd graag wat er in de markt speelt. Men houdt ons goed op de hoogte omtrent nieuwe ontwikkelingen.

Nederlands Slaapcentrum

Prima werk, denken goed mee in het totaal plaatje + ze zijn van snelle conversie realiseren waar wij wel van houden als bedrijf! Kortom tevreden.

Lindy Millenaar

Zeer professioneel bedrijf, goede service