Wat vindt u van de creativiteit van Online Bazen?
Wat vindt u van de diversiteit van diensten van Online Bazen?
Wat vindt u van de kwaliteit van de diensten van Online Bazen?

We hebben een positieve ervaring met Online Bazen. Vooral de snelle, duidelijke communicatie en open sfeer bevalt ons zeer.

Punt Komma | Coaching & Advies

Fijne persoonlijke benadering, oprechte interesse voor ons bedrijf en komt met creatieve benadering van het gevraagde.

MijnLunchService

Online Bazen heeft veel kennis van zaken en ze maken een top-product. Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat sommige dingen overhaast en... Online Bazen heeft veel kennis van zaken en ze maken een top-product. Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat sommige dingen overhaast en daardoor enigszins onzorgvuldig gedaan worden. Deze worden echter vervolgens wel snel opgelost. Mijn tip...neem de tijd...check..check..dubbel-check....

Beste Klaas,
Dank voor je positieve review. Goed om te horen dat je zo tevreden bent over het eindresultaat. Ook waarderen wij jouw feedback en dit nemen wij zeker mee!
Met vriendelijke...
Beste Klaas,

gasservice brabant

Snel voortvarend

Beste Frank,
Beste Frank,
Dank voor je positieve review. In zo'n korte tijd hebben wij het geluk gehad jullie vertrouwen te winnen voor diverse grootschalige projecten. Wij zijn erg blij met de samenwerking!
Chelsea Bosters

Fijne samenwerking en snelle reactie en goed advies

Beste Maud,
Hartelijk dank. Ook wij zijn erg tevreden met de samenwerking en kijken uit naar de toekomst!

Dakonderhoud op Maat

Aardige, jonge maar toch zeer ervaren team van specialisten. Helpen je om het beste op elk platform te bereiken en denken goed mee!

Beste Milan,
Dank voor de positieve review en de fijne samenwerking. Ook in 2020 gaan wij dit samen verder uitbouwen en daar kijken wij naar uit!

Samantha Schreuder van Candela Medical

Erg fijn, goede motiverende mensen

Sunndays

Goede service en hulp👍

Super tevreden!

Dakonderhoud van Dooren

Heel fijn bedrijf om mee samen te werken, goede uitleg en snelle service.

Mijn bedrijf heeft door de samenwerking met online bazen grote stappen gemaakt!