Wat vindt u van de creativiteit van Online Bazen?
Wat vindt u van de diversiteit van diensten van Online Bazen?
Wat vindt u van de kwaliteit van de diensten van Online Bazen?

Huisman Gemert

Wij hebben een goede ervaring met Online Bazen, ze zijn cijfer gericht en de communicatie loopt soepel. Ze kijken ook kritisch naar de processen

Reactie Online Bazen:

Dank voor de mooie samenwerking en jouw woorden, Sjoerd. We kijken uit naar 2024!

Fabluxe

Na 10 jaar zelf Facebook te hebben gedaan besloten wij om eens proffesioneel hulp te zoeken . Na online een grote zoektocht te hebben gedaan naar de beste online marketeer kwamen wij uit bij Online... Na 10 jaar zelf Facebook te hebben gedaan besloten wij om eens proffesioneel hulp te zoeken . Na online een grote zoektocht te hebben gedaan naar de beste online marketeer kwamen wij uit bij Online bazen. Na contact te hebben genomen kwam Chelsea (eigenaar) direct naar onze winkel om het een en ander te bespreken . Dit sprak ons erg aan en zijn we eigenlijk gelijk de samenwerking aangegaan . Na zelf veel problemen te hebben ervaren op Facebook met het promoten dmv account geblokkeerd heeft online bazen er alles aan gedaan zodat wij weer konden promoten op Facebook . Ik raad iedereen aan die vastloopt op het gebied van online adverteren om Online Bazen te raadplegen en eventueel een samenwerking te starten . Het geheel uit handen geven van het online adverteren en de mails etc neemt een heleboel stress weg zodat wij ons op de juiste dingen konden concentreren met onze kleding winkel .

Nick, bedankt voor jouw mooie woorden. Ze worden gewaardeerd! ^Chelsea

Compass pools nederland

Zeer passie volle vankmensen!

Reactie Online Bazen:

Dankjewel Bas. Voor je mooie woorden en de fijne samenwerking. Laten we samen mooie successen voor Compass Pools Nederland blijven behalen! ^Chelsea

Klein Paleis

Online Bazen heeft onze webshop een fantastische kick-start gegeven! Ze kennen het vak op hun duimpje, zijn enorm eager en enthousiast, hardwerkend en positief. Ik ervaar het contact als heel... Online Bazen heeft onze webshop een fantastische kick-start gegeven! Ze kennen het vak op hun duimpje, zijn enorm eager en enthousiast, hardwerkend en positief. Ik ervaar het contact als heel prettig en ben zeer tevreden over onze samenwerking.

Reactie Online Bazen:

Dank voor je positieve woorden en de fijne samenwerking! ^Chelsea

Lukki / Son of a beach BV

In het begin was ik sceptisch en een beetje terughoudend over een samenwerking met een online marketing bureau.
Echter bewees het team van Online bazen direct dat ik dit veel eerder moest doen. De kennis, adviezen, passie en professionaliteit zorgde bij aanvang van de samenwerking direct voor resultaat! Daarnaast begeleiden ze me wekelijks door alle resultaten en analyses, optimaliseren ze de campagnes en ontzorgen ze Son of a beach op gebied van marketing. Rust in de tent! Wij kunnen ons focussen op andere dingen én om de samenwerking verder uit te breiden! Enorm dankbaar en trots voor alles wat is gedaan zover en wat nog komen gaat! Online bazen is meer dan een aanrader!

Reactie Online Bazen:

Ook wij zijn erg blij met jouw enthousiasme. Wij bouwen ontzettend graag mee aan het (internationale) succes van Son of a Beach! ^Chelsea

Smart Market

Online Bazen is een uitstekende partner in zowel strategische bedrijfsvoering en operationele hulp op het gebied van e-commerce. Niet alleen de kwaliteit in kennis en de daadkracht in uitvoering,... Online Bazen is een uitstekende partner in zowel strategische bedrijfsvoering en operationele hulp op het gebied van e-commerce. Niet alleen de kwaliteit in kennis en de daadkracht in uitvoering, maar ook de persoonlijke manier van samenwerken zijn zeer prettig.

Reactie Online Bazen:

Dankjewel voor jullie fijne review! ^CB

Eeveve

Prettige communicatie, denken fantastisch met je mee. Heel fijn om mee samen te werken, we zijn super tevreden!

Reactie Online Bazen:

Bedankt voor de prachtige samenwerking Benthe. Op naar vele successen samen! ^Chelsea

Sports Valley

Super leuk jong enthousiast team met veel ervaring op marketing gebied

Dank voor je review, Robert! ^CB

VegaVriend

Dank voor je review, Rick! ^CB

Het Waare Huis

Prima samenwerking, goed bereikbaar en schakelen snel!

Bedankt voor het vertrouwen Lonneke. We nemen jouw feedback tevens mee! ^CB