In hoeverre kwam het product overeen met de verwachting?
Wat vind je van de levertijd?
Hoe gebruiksvriendelijk vind je de webwinkel?
Wat vind je van de staat van de ontvangen producten?
Hoe was jouw contact met de klantenservice?

We kozen voor betaling achteraf en hadden dan ook het factuur in bijlage van de bestelbevestiging over het hoofd gezien.
Het factuur toevoegen aan de bestelling was in dat geval duidelijker...
Het factuur toevoegen aan de bestelling was in dat geval duidelijker geweest.

Prima ervaring. Alleen de enquête...

Basisschool Eerschot

Bestellen gaat makkelijk, ik had geen ondersteuning nodig.

Goed, soms lastig zoeken

Troost

Prima website, erg blij met mijn bestelling

Prima webwinkel. Ik heb helaas veel moeite met het lezen van tekst in het lettertype dat jullie in de boeken gebruiken; een kleine letter en niet echt zwart (dus minder contrast). Misschien iets om... Prima webwinkel. Ik heb helaas veel moeite met het lezen van tekst in het lettertype dat jullie in de boeken gebruiken; een kleine letter en niet echt zwart (dus minder contrast). Misschien iets om bij volgende drukken eens naar te kijken?

Ik vind de website onduidelijk. Maar de producten zijn mooi, dus ik zou zeker aanbevelen.

Reactie Uitgeverij OMJS:

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Fijn dat je de tijd hebt genomen een review achter te laten. Je geeft aan dat je de website onduidelijk vindt. Kun je aangeven wat ervoor zorgt dat het onduidelijk is? Of wat mis je zodat het duidelijker wordt?
Dankjewel en hopelijk tot ziens!
- Groet, Iris

3x3remedial teaching

Product werd niet geleverd. Na mijn mail hierover bleek dat er iets was misgegaan en is het product meteen verstuurd.

Tina De Lauw

Leuke items