In hoeverre kwam het product overeen met de verwachting?
Wat vind je van de levertijd?
Hoe gebruiksvriendelijk vind je de webwinkel?
Wat vind je van de staat van de ontvangen producten?
Hoe was jouw contact met de klantenservice?

Ilze Van de Velde

Er leek iets niet goed te gaan met de betaling. De klantenservice heeft het gecheckt en meteen teruggekoppeld. Zeer snelle service!

Onderwijs maak je samen

Zeer vlotte bestelling en levering

lynn cools

Helaas kreeg ik het verkeerde produkt geleverd.
Helaas kreeg ik het verkeerde produkt geleverd.
Meteen heb ik dit terug opgestuurd met BPost, in de veronderstelling dat ik de gemaakte kosten (euro) terug zou krijgen. Er kwam een mail met mededeling dat het juiste produkt wordt opgestuurd, maar dat kosten niet gerecupereerd kunnen worden 'vanwege het antwoordnummer wat wij hebben', vanwege interne procedure dus. klantgerichtheid zou voor mij betekenen: afwijken van de procedure.

Beste klant,
Nogmaals vinden we het super vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Inmiddels is er naar een passende oplossing gezocht...
Beste klant,
Inmiddels is er naar een passende oplossing gezocht waarbij je sowieso geen retourkosten hoeft te maken.
We hopen je graag terug te zien!

Helen Wolfs

Product niet ontvangen

Beste klant,
Wat vervelend om te lezen dat je nog niets hebt ontvangen. We hebben je situatie direct bekeken en opgepakt. Helaas waren we in dit geval afhankelijk van PostNL en de drukker, maar dat is voor jou eigenlijk onbelangrijk.
Als het goed is heb je reactie ontvangen van de klantenservice en komen we zo toch met een passende oplossing én ontvang je natuurlijk zsm je bestelde producten.
Excuses voor het ongemak!
Onderwijs Maak Je Samen

Marjolein willemse

R. Strijker

Ik heb volgens mij het bestelde nog niet binnen. Misschien een tip om zeker te weten dat de bestelling al bij de klant is, voordat er een onderzoeksmailtje de deur uitgaat.

Beste heer/mevrouw,
Deze review e-mails worden automatisch verzonden. In het geval van voorverkoop is dat dus niet tegen te houden.
We hopen dat je na ontvangst van het gloednieuwe product...
Beste heer/mevrouw,
We hopen dat je na ontvangst van het gloednieuwe product een positieve(re) mening hebt over onze webwinkel.

Kloosterboekwinkel Wittem

Ik gebruik de posters tijdens intervisiebijeenkomsten met nieuwe of startende collega's en nu ook om leerlingen aan te moedigen nu ze thuis moeten werken. Het zijn fantastische citaten die voor... Ik gebruik de posters tijdens intervisiebijeenkomsten met nieuwe of startende collega's en nu ook om leerlingen aan te moedigen nu ze thuis moeten werken. Het zijn fantastische citaten die voor meerdere doeleinden gebruikt kunnen worden. Bij 5-minuten-formatief heb ik een workshop gemaakt en gedeeld met collega's. Jullie hebben prachtig materiaal om het onderwijs leuker en activerender te maken. Dank.

Gebruiksvriendelijk en snel.