Deskundigheid
Ondersteuning
8.3/10
Gebruikersgemak

Avunea Uitvaartzorg

Ondertekenen.nl werkt heel gemakkelijk en mocht je toch nog een vraag hebben dan zullen ze die snel beantwoorden.

Campusshop

Zeer goede ondersteuning bij de implementatie werkzaamheden.

Gastouderbureau Steentje

We hebben goede ervaringen met ondertekenen.nl. Als er iets is, doen ze er alles aan om te helpen. Heel fijn!

Freelance factoring - Werner

Ik heb eenmalig een klant een contract laten ondertekenen via uw website.

Reactie Ondertekenen.nl:

Beste,

De locatie van de handtekening kan worden ingesteld met de volgende functie:

Gemiva-SVG groep

Het ondertekenen verloopt soepel en snel. Soms hapert de verwerking en blijft de tablet of PC lang 'hangen'. Dit heeft echter geen zichtbaar effect op de verwerking.

Matthijs van Baarsel / Basecone N.V.

Mijn ervaring met Ondertekenen.nl is erg goed: een behulpzame acccount manager en een helder, mooi ontworpen product. Wat wil je nog meer?

lex hendrikse

Voor mij werkt het prima.
voor ontvangers merk ik dat zij of de mail niet herkennen als afzender, of in hun spambox terecht komt.

Reactie Ondertekenen.nl:

Beste Lex,

Wij bieden de optie om de email om te zetten in een eigen mailadres (dus niet @signhost.com)
Lees er hier meer over: http://support.ondertekenen.nl/functionaliteiten/email-versturen-vanuit-uw-eigen-domein

Qua spam helpen we graag mee met onderzoeken waarom deze mails niet aankomen.
Kun je misschien de mailadressen in kwestie naar support@ondertekenen.nl sturen?
Dan controleren we even wat er met de mail gebeurd is.

Met vriendelijke groeten,

Paul Loth