Deskundigheid
Ondersteuning
Gebruikersgemak

Frans

Waardeloos; handtekening zetten niet te doen op 'n laptop. Handtekening lijkt nergens op, dus wat kan de waarde hier van zijn?
Als ik die handtekening zie staan zal ik altijd ontkennen dat het...
Als ik die handtekening zie staan zal ik altijd ontkennen dat het mijn handtekening is.

Reactie Ondertekenen.nl:

Beste,
Het is inderdaad lastiger om met de muis van uw pc een krabbel te zetten die lijkt op de natte handtekening, maar het is ook mogelijk om het document te openen op een tablet of laptop met touchscreen en daar uw krabbel te zetten met uw vinger of stylus. Veel andere ondertekenaars gingen u voor!
De handtekeningen die via Ondertekenen.nl gezet worden zijn juridische rechtsgeldige geavanceerde elektronische handtekeningen. De elektronische handtekening (de krabbel) geldt als bewijs van een wilsuiting wanneer het voldoet aan de eisen in de Wet Elektronische Handtekening (WEH).
De digitale handtekening is overigens meer dan de krabbel alleen. Ook wordt bewijs als bijvoorbeeld mailadres en IP vastgelegd om akkoord op een document aantoonbaar te maken bij een eventueel conflict.
Het gaat er niet zozeer om dat de krabbel lijkt op uw handtekening. Meer dat u tijdens het ondertekenen bewust akkoord hebt gegeven op de inhoud met een handeling. De koppeling aan u als persoon wordt op andere wijze gelegd.

Sahro

I’m hen ervaring Kantoor Schoonmaken en huiskiping

Wij zijn tevreden over jullie bedrijf

Lachertje

Reactie Ondertekenen.nl:

Beste,
Bedankt voor uw bericht. Wij bieden bewust geen automatisch gegenereerde teksthandtekening aan, omdat dit geen enkele juridische waarde toevoegt aan een digitale handtekening.
Binnen...
Beste,
Binnen de Europese wetgeving is het belangrijk dat aan een paar eisen wordt voldaan om geavanceerd digitaal te tekenen zodat dit ook in een rechtszaak wordt geaccepteerd.
Eén daarvan is een heldere en bewijsbare wilsuiting.
Met het plakken van een stuk tekst valt over bijvoorbeeld vijf jaar heel lastig te bewijzen dat u dat bent geweest. Bij het zelf zetten van een krabbel is bewust akkoord beter aan te tonen.
Daarnaast is een geplakte handtekening van een stukje tekst misschien mooi, maar het is niet uw handtekening.
Wij verplichten het zetten van een dergelijke handtekening overigens niet. Hiervoor is door onze klant welke u een document heeft aangeboden gekozen, waarschijnlijk om een bepaalde hoogte juridische bewijskracht te garanderen.
Bij vragen kunt u altijd contact opnemen, we staan u graag direct te woord om onze dienst uit te leggen. Hiermee bent u meer geholpen dan met een anonieme review.
Met vriendelijke groeten,
Paul Loth
Met vriendelijke groeten,
Paul Loth

Prima contact. Bij vragen wordt er snel en goed gereageerd.

Zeer behulpzaam, makkelijk werkend programma.

Super, erg gebruikersvriendelijk!

Prima service en heel belangrijk meedenkend!