Deskundigheid
8.3/10
Gebruikersgemak

Sahro

I’m hen ervaring Kantoor Schoonmaken en huiskiping

Wij zijn tevreden over jullie bedrijf

Lachertje

Reactie Ondertekenen.nl:

Beste,

Bedankt voor uw bericht. Wij bieden bewust geen automatisch gegenereerde teksthandtekening aan, omdat dit geen enkele juridische waarde toevoegt aan een digitale handtekening.

Binnen de Europese wetgeving is het belangrijk dat aan een paar eisen wordt voldaan om geavanceerd digitaal te tekenen zodat dit ook in een rechtszaak wordt geaccepteerd.
Eén daarvan is een heldere en bewijsbare wilsuiting.

Met het plakken van een stuk tekst valt over bijvoorbeeld vijf jaar heel lastig te bewijzen dat u dat bent geweest. Bij het zelf zetten van een krabbel is bewust akkoord beter aan te tonen.
Daarnaast is een geplakte handtekening van een stukje tekst misschien mooi, maar het is niet uw handtekening.

Wij verplichten het zetten van een dergelijke handtekening overigens niet. Hiervoor is door onze klant welke u een document heeft aangeboden gekozen, waarschijnlijk om een bepaalde hoogte juridische bewijskracht te garanderen.

Bij vragen kunt u altijd contact opnemen, we staan u graag direct te woord om onze dienst uit te leggen. Hiermee bent u meer geholpen dan met een anonieme review.

Met vriendelijke groeten,

Paul Loth

Met vriendelijke groeten,

Paul Loth

Prima contact. Bij vragen wordt er snel en goed gereageerd.

Zeer behulpzaam, makkelijk werkend programma.

Super, erg gebruikersvriendelijk!

Prima service en heel belangrijk meedenkend!

Logopediepraktijk Vera Graat

Snelle helpdesk, zowel telefonisch als via de mail. Bieden goede service en geven advies.