Gebruikersgemak
Ondersteuning
Deskundigheid

Martin

Goede service, prijstechnisch goed.

Tamer Özdemir

Mijn ervaring is negatief. ben niet goed geholpen maar verwezen naar een werkgever. ik moest zelf achter mijn contract gaan en een maal gelukt. ik kan er geen uitdraai een kopie van maken en Uit...

Snelle service bij vragen, flexibel.

DNA Gala 2018 - 105 jaar Antoni van Leeuwenhoek

Ontzettend makkelijk in gebruik. Documenten worden een stuk sneller ondertekend.

Michiel de Jon / Boom uitgevers Amsterdam

Onze klanten zijn scholen die in de terminologie van de Wet Bescherming Persoonsgegevens 'verantwoordelijke' zijn m.b.t. de leerlinggegevens. Wij zijn als uitgever 'bewerker'. Om ons product te...

De basis zit goed in elkaar. Echter nog teleurstellend dat er weinig mogelijkheid is tot inspraak tot verbetering. Ik heb een aantal malen contact gezocht en uitgelegd waar ik tegenaan loop. er is...

Reactie Ondertekenen.nl:

Beste,

Bedankt voor het bericht, jammer te horen dat de berichtgevingsfunctionaliteit niet aan alle verwachtingen voldoet. Wij loggen de aanvragen voor support wel, en zijn ook bezig met het verbeteren van de terugkoppeling hierin naar onze klanten.

Aan de hand van de meegegeven verbeterpunten, zoals het zelf kunnen emailen, heb ik puntsgewijs mogelijkheden op genomen om deze op te lossen in de bestaande functionaliteit:

- Middels ondertekenen op locatie kan zelf een email verzonden worden vanuit de eigen mailbox. Ook is het mogelijk onze email direct vanuit uw webdomein te zenden.
In onderstaand artikel zijn alle mogelijkheden uitgelegd.

- Wilt u bijvoorbeeld het transactiebewijs niet naar alle ondertekenaars sturen? Neem hiervoor contact op met support@ondertekenen.nl, we hebben hier wel mogelijkheden in.

Met vriendelijke groeten,

Paul Loth

Maartje van 't Hart / Sanoma

Makkelijk benaderbaar, zowel via chat als direct via Zivko
Wordt meegedacht over nieuwe requirements / wensen
Gebruiksvriendelijke userinterface
Vanuit gebruikers hebben wij ook...

Werkt snel en efficient

Reactie Ondertekenen.nl:

Beste,

Bedankt voor de feedback.
Wij ondersteunen het uploaden van meer documenten, heeft u al geprobeerd meerdere documenten tegelijk te selecteren en te uploaden?

Met vriendelijke groeten,

Paul Loth