Deskundigheid
Ondersteuning
Gebruikersgemak

Werkt makkelijk en snel.

EchtSlim

Het product dat dit bedrijf levert is hartstikke fijn. Wel jammer dat de support langzaam reageert en na lange tijd nog steeds niet met simpele oplossingen komt. Ons account heeft nog "Proef" in de... Het product dat dit bedrijf levert is hartstikke fijn. Wel jammer dat de support langzaam reageert en na lange tijd nog steeds niet met simpele oplossingen komt. Ons account heeft nog "Proef" in de e-mail headers staan, terwijl wij al lange tijd geleden hebben betaald voor een heel jaar gebruik van deze dienst.

Reactie Ondertekenen.nl:

Beste,
Beste,
Voor Echtslim is de naam 'proef' al uit de headers gehaald eind november na contact met onze klantenservice. het kan wel zijn dat bij eerder geplaatste transacties eventuele herinneringsberichten deze naam nog wel bevatten.
Mocht het ook bij nieuw aangemaakte transacties nog niet helemaal goed gaan horen we het natuurlijk graag.
Met vriendelijke groeten,
Ondertekenen Support

Achievemore

Prima service, goed te volgen instructies en kwalitatief product

Bob van der Hoeven - HSU Payroll Services

Goed werkend en overall stabiel systeem. Goede ondersteuning gehad tijdens de implementatie van ondertekenen.nl

Rick Venema Garagepark Nederland bv

We zijn heel erg tevreden en willen graag ip de hoogte blijven van jullie ontwikkelingen.

Fijne portal om mee te werken en support is ook goed.