Kees Verwer

De site werkt goed maar de onderdelen die dan te koop aangeboden worden zijn heel duur, vaak duurder dan nieuw.

Snelle reactie

Onderdelen zijn te duur, kan beter als het eris nieuwe imitatie onderdelen kopen.

Zeer tevreden over de onderdelenlijn

de rolmenu's waar je kunt kiezen welk onderdeel je wilt hebben, werkte bij mij prima

niet direct

Top service heel snel aan de juiste onderdeel gevonden

Snel en makelijk

Ronny Van Biemen

De onderdelen zijn makkelijk te bestellen. En duidelijk.

Pat HK

Makkelijk hanteerbaar

Kenteken invullen en je hebt alles in 1 overzicht

Wil je terug klikken, ben je vaak je zoek resulten kwijt en moet je opnieuw catagorie kiezen

Imar Savelsbergh

Op zich snel aanbiedingen ontvangen en besteld....maar helaas betaald en nog steeds niet ontvangen!

Wel snel gereageerd

Het product ook leveren. Ik heb afgelopen vrijdag gebeld en ze zouden terugbellen maar telefoontje en het onderdeel is ook niet geleverd na 1,5 week betaald te hebben.

Ervaring was goed, maar het heeft niks opgeleverd. Er zou er nog 1 van zich laten horen maar helaas

Duidelijk

Helaas heeft het niks opgeleverd en zoek ik nog steeds een dubbele uitlaat

Raimond

Best snelle reacties echter trekken de partijen die aangeven te kunnen leveren zich weer terug dat het product of stuk is of toch niet het goede product
dus we hopen snel op de goede...

snel een groot zoek bereik

ik heb het idee dat de leverende partijen snel zeggen dat ze het onderdeel hebben en daarna kijken of het wel goed is
dus misschien een betere screening

Boy Majolee

Positieve ervaring met onderdelenlijn. Reeds eerder zeer effectief.

autodemontage bedrijven reageren zeer snel, niet altijd even nauwkeurig...

onderdelenlijn zelf functioneert perfect. De aanhangende bedrijven zijn wat "losser" in hun functioneren.