Olfit

Service na uw aankoop

Perfect geregeld. Hartelijk dank voor de snelle bezorging.

Goed en snelle levering

Dame aan de telefoon vrij onbeschoft tegen mij bij mij ging zo'n juffrouw meteen uit dienst.
er zat geen paal bij dat weet ik toch niet bij de cuff wat een benaming ik...

Reactie Olfit:

Beste J.A.M. Kuijpers - van Laarhoven,

Wat jammer dat het wat lastig leek om het juiste product te bestellen deze keer :(
Ik zie dat je eerst 2 keer een Doff 'N Donner Cuff hebt besteld, terwijl je er eigenlijk maar 1 wilde ontvangen... Kan gebeuren natuurlijk, ik zie dat we nog op tijd hebben kunnen schakelen en dat we er maar 1 hebben toegestuurd! Gelukkig maar :)
Helaas bleek toen ook nog dat je eigenlijk de Doff 'N Donner set Cuff&Cone had willen bestellen en niet enkel de Cuff... Wat een gedoe! Wij bedenken de namen van de producten natuurlijk niet, dat doen de leveranciers, maar wel jammer dat de naam wat verwarrend voor je was :(
Natuurlijk zullen we in de gaten gaan houden of dit vaker voorkomt; dus ontzettend bedankt voor je feedback; daar kunnen we wat mee!

Groetjes van het Olfit team

Top

Heel goed product lekker goedkoop

Dranoel

Goede klantenservice!! Mijn zending was wel verzonden, maar niet aangekomen. Ik belde hierover en er werd gelijk niet moeilijk over gedaan: er werd een nieuw paar kousen opgestuurd.
Erg goed...

zie hierboven

nee

lucmar

Correcte en snelle afhandeling

Lsroelofs Janssen

Alles correct

Betere uitleg voor mensen met lange kousen

Geen vergelijking

Positief

Ik werd meteen op de hoogte gesteld dat 1 bestelling later zou komen en dat ik kon kiezen om de andere bestelling al eerder
te ontvangen.