Stein Wijngaards

Vorige week mijn Skoda Octavia Combi iV mogen ophalen bij Ames in Dordrecht. Wat een stoere auto is het! Uiteindelijk hebben we iets langer moeten wachten dan in eerste instantie werd gecommuniceerd... Vorige week mijn Skoda Octavia Combi iV mogen ophalen bij Ames in Dordrecht. Wat een stoere auto is het! Uiteindelijk hebben we iets langer moeten wachten dan in eerste instantie werd gecommuniceerd maar hier kon Ames niets aan doen. Dit had alles te maken met de huidige chip tekorten. Hierover kreeg ik vervolgens wekelijks een update over van Joep Peels. Al met al ontzettend tevreden met de geleverde service van Ames!

Teus Dekker

Reeds ruim 40 jaar een super ervaring met het bedrijf en de mensen die er werken. Een professioneel voorbeeld bedrijf voor anderen.

Sander Groenenboom

Zeer goede service en betrokken bij het bestellen en afleveren van de lease auto! zeer een aanbeveling en wordt de volgende weer een Skoda, dan ga ik zeker terug.

Bouwonderneming Stout

Goede service en vriendelijk personeel

Fontein

Prima service en klantvriendelijk bij de vestiging in Zwijndrecht!

P. Lagendijk

We zijn hier uitstekend geholpen, goede informatie ontvangen, mooie auto kunnen uitzoeken.

Oetsze de Man

Naar volle tevredenheid een Volkswagen polo gekocht bij Ames Zwijndrecht. Wij zijn fijn geholpen door Glen Ruijs. Het contact met hem was verliep zeer prettig.

G.J. de Haan

Centraal gelegen en makkelijk bereikbaar, voor zowel service, reparatie als aankoop.

A.I.H. Vat-Hage

Zeer persoonlijke benadering