2041 beoordelingen

2041 Reviews

Richard

Nette aflevering van de nieuwe leaseauto. Duidelijke uitleg over alle functies en mogelijkheden van de auto

Patrick

Zeer tevreden over de service van Audi Dordrecht. Met name de klantvriendelijkheid van Niek.

A. Baars

Goed ontvangen, ontevreden weggegaan. Auto voor reparatie tegen hoge kosten aangeboden. Coulance onbespreekbaar omdat auto daar niet was gekocht. Hier wordt je Beoordeeld als geen klant, geen... Goed ontvangen, ontevreden weggegaan. Auto voor reparatie tegen hoge kosten aangeboden. Coulance onbespreekbaar omdat auto daar niet was gekocht. Hier wordt je Beoordeeld als geen klant, geen service ! Betrof vervangen van een onderdeel waarvoor zij Coulance kunnen en mogen aanvragen bij fabriek. Die wil was er niet. Ga er niet naartoe met je VW, SKODA of SEAT als je geen klant bent.

Gianni Jansen

Goede service en alles is naar wens

Oksana

Alles was goed, goede en vriendelijke service.

Hannie Kersbergen

Heel prettig geholpen door Davey. We konden met alle vragen bij hem terecht zowel persoonlijk als via sociaal media. Wij zullen Ames zeker aanbevelen in onze vriendenkring.
Aart en Hannie...
Aart en Hannie Kersbergen

Stephan van Drunen

Fijne ervaring met Ames! Goede & snelle communicatie. Klantenservice hoog in het vaandel.

Bakker Sliedrecht

Wij hebben het contact met Jaap als zeer prettig ervaren, duidelijke uitleg van de mogelijkheden met de verschillende merken.

Erik van Heijningen

Prima service, prima begeleiding.