2047 beoordelingen

2047 Reviews

Richard Van Wijngaarden

Na jaren zelf tweedehands Audi’s te hebben gereden (S5 en S4) was ik nu dan eindelijk in de gelukkige omstandigheid een splinternieuwe Audi A4 samen te mogen bestellen.

De manier waarop...

De manier waarop verkoop adviseur Niek de Koning ons heeft geholpen is helemaal zoals je dat verwachten bij een dergelijk premium automerk. Met een hartelijke ontvangst, een goede kop koffie, lekker de tijd om de auto’s te bekijken en te bespreken in de showroom en een uitgebreide proefrit.

De hele ervaring rondom het bestellen en uiteindelijk de aflevering van een Audi is precies de reden waarom ik een premium auto wilde rijden. En dan als klap op de vuurpijl ontvang ik vandaag nog een olijfboom thuis, ze maken er echt een feestje van.

Zonder het advies van Niek was de auto niet zo goed uitgevoerd als nu. Het is echt aan alle kanten en succes.

Daarom beveel ik Ames Dordrecht van harte aan!

Margo Pijl

Alles klopte; van het verkoop gesprek tot en met het afleveren van de auto. Top!

Gerard Comello / CometS BV

Prima service geleverd

Fiton B.V.

Vanaf het begin tot eind perfect geholpen en geassisteerd bij de keuze van de auto. De verkoper was erg betrokken bij dit proces en de communicatie verliep dan ook soepel en persoonlijk.

John en Marion van Bijsterveld

Al jaren een heel tevreden klant van Ames Dordrecht door de goede service en zeker door het fijne contact met Directeur Audi Dhr. Rob de Groot.

Steven

Volgen afspraken niet op en defecten aan een nieuwe auto worden niet geholpen.

Ames Dordrecht Audi

We zijn heel prettig geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto door Rob de Groot. Ook bij de aflevering van de auto nam Rob de tijd om alles duidelijk uit te leggen. We zijn zeer tevreden maar... We zijn heel prettig geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto door Rob de Groot. Ook bij de aflevering van de auto nam Rob de tijd om alles duidelijk uit te leggen. We zijn zeer tevreden maar misten wel een kleine attentie bij de aflevering van de auto, die wij in het verleden bij Ames wel kregen. Maakt de aflevering net iets feestelijker, tenslotte koop je niet elke dag een nieuwe auto.

Lisa

Professioneel en zeer klantvriendelijk.

Comfort Partnrts TBI

Prettig bedrijf met belletje voor en achteraf levering auto.
Prima!