2054 beoordelingen

2054 Reviews

P. Lange / Technobeton

Twee nieuwe VW Caddy's gekocht bij Ames voor de scherpste prijs in de markt. Over de levertijden werd uitstekend gecommuniceerd. Auto's zijn op tijd en conform afspraak geleverd.

Comfort Partners TBI

Lease auto Skoda scala

do Rosario

We waren op zoek naar een nieuwe Volkswagen Tiguan en zijn uitstekend geholpen door Lars. We kregen alle informatie en uitleg die we wilde

C.J. van den Broek

Uitstekend

Frank de Bot

Ondanks het lange wachten op mijn nieuwe auto, werd ik toch regelmatig op de hoogte gehouden door dealer.
Ze staan ook altijd klaar om te helpen.

Garage de Parel Den Haag

We zijn zeer goed ontvangen. We kregen goed advies en men denkt eerlijk en actief mee met de klant.

Franka

Wij zijn erg fijn geholpen bij Ames Sliedrecht met het regelen van een private lease contract voor de Seat Arona. De communicatie met de dealer verliep vlekkeloos, ondanks dat de communicatie met de... Wij zijn erg fijn geholpen bij Ames Sliedrecht met het regelen van een private lease contract voor de Seat Arona. De communicatie met de dealer verliep vlekkeloos, ondanks dat de communicatie met de leasemaatschappij niet altijd fijn verliep. De dealer heeft ons ook daar goed bij geholpen.

Peter Rodenburg

Uitstekende communicatie en prima aflevering!

Annemarie de Jong-Broos

We zijn heel goed geholpen door dhr. Korteweg. We zijn diverse keren langs geweest voordat we de auto hebben gekocht, maar ieder bezoek was fijn en informatief.