2047 beoordelingen

2047 Reviews

Myriam Hendrickx

Top service!

Shujan Loo

Vanwege alle goeie reviews (Ames Zwijndrecht) heb ik mijn audi hier laten onderhouden: absoluut spijt van gehad. Met name vanwege hoe ze mijn autoradio achtergelaten hebben na meer dan 3300€ voor... Vanwege alle goeie reviews (Ames Zwijndrecht) heb ik mijn audi hier laten onderhouden: absoluut spijt van gehad. Met name vanwege hoe ze mijn autoradio achtergelaten hebben na meer dan 3300€ voor "onderhoud" afgetikt te hebben. Rare strepen in het display die niet meer weggegaan. Maar nee, vanuit hun logica hebben zij dit niet veroorzaakt en voelen ze zich 0% aansprakelijk. Moet ik dan mijn hele auto van top tot teen fotograferen vooraf aan een onderhoudsbeurt?
Voel me zwaar opgelicht; nooit meer Ames voor mij.

Koos Boerema / croonwolterendros

Zeer goede ervaring

P. Lange / Technobeton

Twee nieuwe VW Caddy's gekocht bij Ames voor de scherpste prijs in de markt. Over de levertijden werd uitstekend gecommuniceerd. Auto's zijn op tijd en conform afspraak geleverd.

Comfort Partners TBI

Lease auto Skoda scala

do Rosario

We waren op zoek naar een nieuwe Volkswagen Tiguan en zijn uitstekend geholpen door Lars. We kregen alle informatie en uitleg die we wilde

C.J. van den Broek

Uitstekend

Frank de Bot

Ondanks het lange wachten op mijn nieuwe auto, werd ik toch regelmatig op de hoogte gehouden door dealer.
Ze staan ook altijd klaar om te helpen.

Garage de Parel Den Haag

We zijn zeer goed ontvangen. We kregen goed advies en men denkt eerlijk en actief mee met de klant.