2047 beoordelingen

2047 Reviews

Bam Industrie bv. Ger van de Braak

Alles perfect en duidelijk overgedragen. Ben zeer tevreden over Ames. een dikke 10

Aannemersbedrijf den Hoed

Inmiddels auto/bus nummer 9 gekocht bij Bram Korteweg. Alweer enorm goed geholpen bij de aankoop en aflevering.

P.L.Verburg

Door de lease maatschappij aan Ames verbonden. De auto is op locatie bezorgd. Vriendelijke (gepensioneerde) chauffeur heeft alles netjes uitgelegd en laten zien bij de overdracht. Zeer geduldig en... Door de lease maatschappij aan Ames verbonden. De auto is op locatie bezorgd. Vriendelijke (gepensioneerde) chauffeur heeft alles netjes uitgelegd en laten zien bij de overdracht. Zeer geduldig en met voldoende kennis.

Ron Kaptein

Complete uitleg bij levering van de Skoda Enyaq zeer goed geholpen.

Mike, Eplucon

Netjes, vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende service. Binnen een half jaar 2 auto's gekocht, dus wat mij betreft zegt dat alles.

M de Jong

Fijne dealer nette behandeling

Sandhya Panday

Ames Audi is de beste dealer die ik tot nu toe heb gehad! Ben al ruim 10 jaar Audi rijder maar zoals ik hier geholpen ben heb ik nog niet meegemaakt. De service, het meedenken, tijd en aandacht,... Ames Audi is de beste dealer die ik tot nu toe heb gehad! Ben al ruim 10 jaar Audi rijder maar zoals ik hier geholpen ben heb ik nog niet meegemaakt. De service, het meedenken, tijd en aandacht, nakomen van afspraken en ga zo maar door. Ik wil in het bijzonder Rob bedanken voor de goede zorgen! Een meer dan verdiende dikke 10 van mij!!

Sandhya

Al jarenlang een trouwe Audi rijder en bij het uitkiezen van mijn nieuwe Audi A5 ben ik geweldig geholpen!! Geweldige service, aandacht, afspraken nakomen maar ook de aftercarešŸ˜Š. Special thanks to... Al jarenlang een trouwe Audi rijder en bij het uitkiezen van mijn nieuwe Audi A5 ben ik geweldig geholpen!! Geweldige service, aandacht, afspraken nakomen maar ook de aftercarešŸ˜Š. Special thanks to Rob!! Voor mij een welverdiende dikke 10!!

Martin Guis

Prima bedrijf met klantenservice hoog in het vaandel!

Shefro

Super service!