2047 beoordelingen

2047 Reviews

Oksana

Alles was goed, goede en vriendelijke service.

Hannie Kersbergen

Heel prettig geholpen door Davey. We konden met alle vragen bij hem terecht zowel persoonlijk als via sociaal media. Wij zullen Ames zeker aanbevelen in onze vriendenkring.
Aart en Hannie...
Aart en Hannie Kersbergen

Stephan van Drunen

Fijne ervaring met Ames! Goede & snelle communicatie. Klantenservice hoog in het vaandel.

Bakker Sliedrecht

Wij hebben het contact met Jaap als zeer prettig ervaren, duidelijke uitleg van de mogelijkheden met de verschillende merken.

Erik van Heijningen

Prima service, prima begeleiding.

Sandra en Menno

Knusse showroom met verrassend groot aanbod. ‘Onze’ verkoopadviseur, Davey, was aardig, betrouwbaar en transparant. Heldere communicatie en leuke gesprekken.

Arnold van Rijswijk

Prima service en benadering, koffie staat altijd klaar en je wordt tot in de details geholpen

Guus en Carola

Alweer een auto bij Ames gekocht. We zijn nu 44 jaar klant bij Ames, eerst Zwijndrecht en nu in Dordrecht voor een nieuwe.
Wij zijn best kritisch, maar ook ditmaal zeer tevreden. Sander heeft...
Wij zijn best kritisch, maar ook ditmaal zeer tevreden. Sander heeft erg zijn best gedaan om voor ons een T-Roc naar ons zin te vinden en dat is gelukt.

Marijn Andriesse

Optimaal klantgevoel als je bij Ames Audi Dordrecht een auto koopt. Het contact met Rob van begin offerte tot aan het uitrijden van de auto in de showroom als zeer prettig en transparant ervaren!