A.W. Raven

Behulpzaam, correcte afhandeling, duidelijke uitleg, eenvoudige goede website, informatief op velerlei terrein, overzichtelijke product weergave, retourneren gemakkelijk, snelle leverantie

Breedscale producten, snelle levering, gemakkelijk retourneren,

Reactie Obelink.nl:

Hallo meneer Raven, Bedankt voor de positieve feedback! Wat fijn te horen dat je zo goed geholpen bent! Ik heb je feedback over de gasslangen en het T-stuk doorgegeven aan mijn collega's van de... Hallo meneer Raven, Bedankt voor de positieve feedback! Wat fijn te horen dat je zo goed geholpen bent! Ik heb je feedback over de gasslangen en het T-stuk doorgegeven aan mijn collega's van de technische accessoires. Het andere punt nemen we mee naar de volgende vergadering. Groetjes Nadine, Team Obelink

Berit

Waardeloze klantenservice

Snel bestellen en betalen

Hallo Berit,
Hallo Berit,
wat vervelend om te horen dat je teleurgesteld in ons bent. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Jammer genoeg door een storing bij DPD is je pakket vertraagd. Onze excuses voor het ongemak! Zoals mijn collega per mail aangaf hebben mijn collega's vandaag te horen gekregen dat de vertraagde pakketten vandaag of uiterlijk morgen gescand zullen worden en verstuurd zullen worden naar de klanten. Jouw pakket wordt in de gaten gehouden en we hopen uiteraard dat je het pakket zo snel mogelijk ontvangt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Groeten Nadine, Team Obelink

de Braal

Bijzonder slecht

anke lieverdink

Geweldige service bij de aanschaf van een nieuwe bus tent, via de medewerker van click & collect. Rustige uitleg en advies. Heel coulant in het omgaan met een 'eenmalige kortingsactie, die gister... Geweldige service bij de aanschaf van een nieuwe bus tent, via de medewerker van click & collect. Rustige uitleg en advies. Heel coulant in het omgaan met een 'eenmalige kortingsactie, die gister net nét afgelopen bleek te zijn en vervolgens toch werd aangehouden voor ons, vandaag. Als geboren Winterswijkse, kan ik trots zijn op de klantvriendelijkheid van dit bedrijf :)

klantvriendelijkheid en advies.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Anke, Wat ontzettend fijn te horen dat je zo goed geholpen bent bij de click en collect! Ik geef je positieve feedback graag door aan mijn collega's van de afhaal en wensen je veel... Hallo Anke, Wat ontzettend fijn te horen dat je zo goed geholpen bent bij de click en collect! Ik geef je positieve feedback graag door aan mijn collega's van de afhaal en wensen je veel kampeerplezier met de bustent! Groetjes Nadine, Team Obelink

Ten pierick

Slecht

Ik

Reactie Obelink.nl:

Hallo Ten, bedankt voor de feedback! Wat vervelend te horen dat je retour nog niet is aangekomen in ons magazijn. Jammer genoeg zie ik dat je je retour terug hebt gestuurd naar onze winkel zonder... Hallo Ten, bedankt voor de feedback! Wat vervelend te horen dat je retour nog niet is aangekomen in ons magazijn. Jammer genoeg zie ik dat je je retour terug hebt gestuurd naar onze winkel zonder het product eerst aan te melden via ons retourformulier.
Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice en het pakketnummer en de vervoerder die je hebt gekozen willen vermelden in de mail, mijn collega's van de klantenservice helpen je verder!
Groeten Nadine team Obelink

Angevare

Afgelopen zomer een 4 persoons tent gekocht. Een 2 persoons luchtbed past er bijna niet in. Zo kan je niet goed bij de rits . De ritsen sprongen open en er lag water onder de slaapcabines dus ook... Afgelopen zomer een 4 persoons tent gekocht. Een 2 persoons luchtbed past er bijna niet in. Zo kan je niet goed bij de rits . De ritsen sprongen open en er lag water onder de slaapcabines dus ook niet echt waterdicht. Nooit geen reactie gehad op de mail met de klacht die we hebben gestuurd .

Hallo meneer Angevare,
Hallo meneer Angevare,
wat jammer om te horen dat je teleurgesteld in ons bent. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie dat mijn collega je een aantal mails hebben gestuurd met de vraag of je foto's zou willen sturen, wellicht dat deze in de spam box is beland? Zou je daarop willen reageren? Dan kunnen we samen tot een passende oplossing komen.
Nogmaals excuses voor het ongemak. We hopen het op deze manier goed te kunnen afhandelen.
Groeten Nadine, Team Obelink

Roel

Jammer dat Obelink met DPD werkt. Slechte informatie en leveringervaring. Obelink stelt zich passief op en wijst naar DPD

Groot aanbod

Danny

Perfect, alles conform beschrijving.

Conformiteit van de beschrijvingen op de website

W vd Sanden

Ik ben zeer tevreden over het inbouwen van een Truma. Combi in mijn. Camper. Had een afspraak gemaakt om 9 uur. Toen ik aan kwam rijden stond de monteur me al op te wachten. Prijs was ook oke. En... Ik ben zeer tevreden over het inbouwen van een Truma. Combi in mijn. Camper. Had een afspraak gemaakt om 9 uur. Toen ik aan kwam rijden stond de monteur me al op te wachten. Prijs was ook oke. En bediening is duidelijk uitgelegd. ( Dank. Stephan. Nijenhuis ? )

Contact. TD

Daniël

Zeer scherpe prijs en ook nog eens korting. Snelle levering van juiste product.

Prijs, levertijd

Reactie Obelink.nl:

Hallo Daniël, Bedankt voor je feedback! Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent met obelink. Je kan alle producten dat in de aanbieding zijn vinden op onze website onder het tabje actie. Verder... Hallo Daniël, Bedankt voor je feedback! Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent met obelink. Je kan alle producten dat in de aanbieding zijn vinden op onze website onder het tabje actie. Verder geef ik je feedback graag door aan de betreffende afdeling. Groeten Team Obelink