René

Slecht bedrijf. Onoverzichtelijk. Lelijk en heel erg rommelig. Slecht personeel dat geen idee heeft van wat er of gaande is of moet gebeuren. Ook slechte informatie bij de tenten en vooral heel erg... Slecht bedrijf. Onoverzichtelijk. Lelijk en heel erg rommelig. Slecht personeel dat geen idee heeft van wat er of gaande is of moet gebeuren. Ook slechte informatie bij de tenten en vooral heel erg veel onduidelijkheid bij de tenten/luifels voor camper busjes van bv VW. Verder is de complete winkel heel erg slecht en onoverzichtelijk ingedeeld. Aan de info bali hebben ze ook geen verstand van zaken.

Uuhhhhh......het is groot. Verder kan ik niets verzinnen.

Mirjam

Incomplete uitlevering van bestelling en kunnen geen duidelijkheid verschaffen welke vervoerder de bestelling komt leveren. Eerste ervaring met dit bedrijf is zeer slecht en bestellen er niet weer!

duidelijke website

van den hoek

Heb hele slechte ervaringen met de webshop. Had een campingkast besteld maar kreeg een stoel. Moest dit retourzenden. Heb 6xmoeten bellen voor een retourlabel. Na retour sruren zouden ze direct de... Heb hele slechte ervaringen met de webshop. Had een campingkast besteld maar kreeg een stoel. Moest dit retourzenden. Heb 6xmoeten bellen voor een retourlabel. Na retour sruren zouden ze direct de kast opsturen. Na 5x bellen is er op dit moment nog niks bezorgd. Word elke keer aan het lijntje gehouden met mooie woorden. Bestel noiit meer iets via obelinkwebshop.

J.L.Veltman

Zeer slechte bezorging na een week nog geen levering. Neem eens een goede koerier i.p.v.v. die DPD met hun slechte naam er is altijd wat met hun levering.

goede website.

Dhr ET Schuite

Goederen worden niet geleverd conform afspraak. En slechte communicatie afstemming Obelink en vervoerder DPD.

Niet kunnen vinden!

obelink.nl

Zeer slechte ervaring

ik kan ze niet vinden.

Freddy Böhmer

Onbetrouwbaar !!! Reeds 2X bericht gelaten dat een Reich pompje welke ik begin verleden gekocht heb na een 4 tal gebruikt te hebben niet meer werkt. Mijn vraag was... hoe kan ik mij beroepen op de... Onbetrouwbaar !!! Reeds 2X bericht gelaten dat een Reich pompje welke ik begin verleden gekocht heb na een 4 tal gebruikt te hebben niet meer werkt. Mijn vraag was... hoe kan ik mij beroepen op de garantie? 1 ste mail ... geen antwoord 2de mail geen antwoord.. dus ik zou zeggen nadenken voor U bij deze firma koopt !!

GEEN

Robert van der Graft

De bestelling , Thetford onderdeel , in volle tevredenheid ontvangen. De bijgesloten gebruiksaanwijzing was duidelijk waardoor de de- en montage vrij simpel was.

Prijs en informatie

Schelfaut

Altijd goed

groot assortiment

Hugo Esser

Wij zijn erg tevreden over de vlotte levering .

Weten waar ze het over hebben.