S

Obelink prima! Bezorging DPD zeer slecht!

Duidelijke site bestelling snel verzonden.

Boot

Slecht. Inschrijfsysteem om aantallen bezoekers te reguleren, maar zóveel mensen als dat er tegelijk in de winkel waren/werden toegelaten, echt absurd. 1.5meter afstand houden was ondoenlijk. Voor... Slecht. Inschrijfsysteem om aantallen bezoekers te reguleren, maar zóveel mensen als dat er tegelijk in de winkel waren/werden toegelaten, echt absurd. 1.5meter afstand houden was ondoenlijk. Voor de wetgeving dit systeem gebruiken, maar wordt in praktijk niet gehanteerd.

De mogelijkheid tot online bestellen.

J.C. Akke

Van redelijk tot slecht. Artikelen op de website die er kennelijk niet meer zijn daar hoor je niets van. Krijg je iets totaal anderas opgestuurd als dat je betseld hebt. Inplaats van een plakset een... Van redelijk tot slecht. Artikelen op de website die er kennelijk niet meer zijn daar hoor je niets van. Krijg je iets totaal anderas opgestuurd als dat je betseld hebt. Inplaats van een plakset een spijtbus voor ritesen. Vervogens krijg je een mailtje over het 1e bestelde product met een nul factuur alsof het een bestelling is. Hang je 16 wachtenden voor je aan de telefoon. Blijkt dan dat het artikel is uitverkocht, maar je krijgt je geld terug "zeggen ze". Nu nog steeds geen storting ontvangen. Dus ben zeer benieuwd.
Mijn 1e bestelling bij ze was een voortent daar zat geen dak bij, dus maar weer bellen. Krijg je het opgestuurd, gelukkig dat we het voor de vakantie hadden gecontroleerd. Logistiek een zooitje dus eigenlijk. Ze doen maar wat.

groot assortiment als het er tenminste werkelijk is.

Bouwmans

5-7-20
5-7-20
Vandaag geweest . Netjes tickets geboekt . Bij aankomst werd er niet naar gevraagd en mocht gewoon iedereen naar binnen . Het gevolg erg druk 1.5 meter kon echt niet gehandhaafd worden . Er waren hier en daar looproutes waar bijna niemand zich aan hield en vaak ook erg onduidelijk waren . Weinig desinfectie punten of ze waren op . Ook op ze toiletten zeeppompen leeg .
Erg jammer als ik dit verwacht had was ik er echt niet heen gegaan . Had verwacht dat dmv de tickets het beter geregeld zou zijn

Uitgebreide collectie

Sijtsema

Helaas meerdere malen artikel terug moeten sturen doordat ze behoorlijk beschadigd werden afgeleverd. Indruk dat men deze reeds retour had ontvangen en niet afdoende hebben gecheckt voordat ze weer... Helaas meerdere malen artikel terug moeten sturen doordat ze behoorlijk beschadigd werden afgeleverd. Indruk dat men deze reeds retour had ontvangen en niet afdoende hebben gecheckt voordat ze weer verstuurd werden of dat de artikelen in magazijn reeds schade hadden opgelopen. In vergelijking met andere aanbieders langere tijd tussen bestellen en aflevering. Pluspunt echter wel dat de retourzending snel in behandeling wordt genomen en het bedrag ook snel weer teruggestort wordt.

afhandeling retouren en aftersales

Mario

Niet zo best, wij hadden een stormband set besteld en een pannenset geleverd gekregen welke wij direct hebben terug gestuurd. Volgende dag gelijk gebeld om voor onze vakantie toch nog de stomband... Niet zo best, wij hadden een stormband set besteld en een pannenset geleverd gekregen welke wij direct hebben terug gestuurd. Volgende dag gelijk gebeld om voor onze vakantie toch nog de stomband set geleverd te krijgen. Helaas bleek dat niet mogelijk en volgens de mevrouw aan de telefoon moest eerst de pannenset retour zijn voordat er ook maar iets kan gebeuren. Een hoop moeilijk gedoe met RMA formulieren ofzo. Het is niet mijn fout dat het verkeerde geleverd word. Ik had verwacht na mijn belletje dat er actie word ondernomen om de door mij bestelde stormband snel geleverd te krijgen ipv mij te laten wachten totdat de pannenset retour is gekomen bij jullie. Jammer... een gemiste kans.

Duidelijke website

Zwiers

Super snelle levering

boze klant

Zeer slechte service / technische afdeling

als je iets koopt waar jullie garantie op geven (2 jaar) en fabrieks matig 5 jaar verdienen Julie 3 jaar of dit een sterk punt is? Voor jullie wel !!!

Thomas R.

Misleidende voorwaarden op de website

Assortiment

Krol

Obelink onverantwoord winkelen in Coronatijd

Medewerkers bereidwillig om te adviseren