Winkelinfo slecht

Webshop functioneert prima, winkelvoorraad niet up to date.

Arie heinen

Mooi bedrijf maar levering liet op ze wachten

Goede internetsite

Kuster

De bestelling duurde best lang . Verder wel tervreden

goed product

Jan Kuipers

Lang onderweg

Nvt

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je review! We zorgen ervoor dat je feedback terecht komt bij de betreffende afdeling zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Groeten team Obelink.

niet

Herroelen Sandra

Volgens afspraak op tijd geleverd in het afhaalpunt

Steeds de beste prijzen

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over Obelink! Wij hopen je daarom snel weer te mogen verwelkomen in de megastore of webshop. Groeten team Obelink

Mario

Goed en aan de beste prijzen.

Scherpe prijzen.

Jansen

Goede beschrijving van artikel snelle levering. Omdat ik niet in de buurt woon koop ik on line en goed tevreden

Makkelijk on line bestellen
Duidelijke uitleg producten

anonymous

Prima. En netjes afgeleverd.

Altijd netjes en grote keuze .

anonymous

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs