Hilgert

A

Goed šŸ‘šŸ»

Korting

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over Obelink! Wij hopen je daarom snel weer te mogen verwelkomen in de megastore of webshop. Groeten team Obelink.

Jellema

Erg slechte communicatie, kapot geleverd artikel bijna niet te retourneren. en review aangepast?

goedkoop en snelle levering

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je review, wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent met onze service. We geven je terugkoppeling graag door aan de betreffende afdelingen. Als je ons retourformulier invult:... Bedankt voor je review, wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent met onze service. We geven je terugkoppeling graag door aan de betreffende afdelingen. Als je ons retourformulier invult: https://www.obelink.nl/ruilen-retourneren-kampeerartikelen/retour-formulier.html krijg je van ons een retourformulier waarmee je het product naar ons kunt retourneren. In alle feedback-systemen die we gebruiken kunnen we geen review aanpassen of verwijderen. Hopend je voldoende te hebben geĆÆnformeerd. Met vriendelijke groeten, Nathalie

Al een paar keer online spullen gekocht. Wordt snel geleverd, goede service en goede kwaliteit.

Duidelijke website, snelle levering

Reactie Obelink.nl:

Bestelling met kampeerspullen is snel geleverd en het betrof degelijke producten

Mooie degelijke producten voor op de camping

Aankoop tent

Snelle leveling, goede kwaliteit.

Hennie Wurms

Duidelijke website en snelle levering

Zeer duidelijke afbeeldingen en info. afrekenen gaat duidelijk makkelijk en snel

Reactie Obelink.nl:

Snelle reactie op mail en tevreden met de bestelling

Snelle reactie. Goed product

Willem

Netjes en vriendelijk geholpen, Ik had wat problemen met het product en super opgelost.

Snel,vriendelijk.