Reviews

9.1 / 10
52924 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9/10
Info over verloop order
8.8/10
Snelheid levering
9/10
Bestelgemak
9.2/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Informatie op de website
8.8/10
After sales
8.8/10

52924 Reviews

Mathys

4/10

Nooit iets kopen online

Sterke punten

Vriendelijke klantenservice

Reactie Obelink.nl:

Hallo Mathys, Bedankt voor je review, wat vervelend te horen dat je problemen onder vind met het leveren van je tuinset! Onze excuses voor het ongemak! Ik zie dat er een bericht is naar onze... Hallo Mathys, Bedankt voor je review, wat vervelend te horen dat je problemen onder vind met het leveren van je tuinset! Onze excuses voor het ongemak! Ik zie dat er een bericht is naar onze boekhouder gestuurd, het geld word zo spoedig mogelijk teruggestort. Groeten team Obelink


Hilde

1/10

Personeelslid technische balie is niet van plan wanneer je voor ruim €1200 hebt gekocht en er een probleem is met een nieuw apparaat je ook maar enigszins verder te helpen. Hij beroept zich alleen... Personeelslid technische balie is niet van plan wanneer je voor ruim €1200 hebt gekocht en er een probleem is met een nieuw apparaat je ook maar enigszins verder te helpen. Hij beroept zich alleen maar op protocollen, maar zelf klantenservice verlenen kan hij absoluut niet. Jammer zijn welwillende collega was juist gaan eten, deze man weet wel wat klantenservice is. Net voor onze vakantie niets voor ons kunnen doen als "we sturen het terug naar de leverancier".
De oplossing maar zelf geregeld door Gimeg zelf te bellen en het te regelen met Gimeg. Dit kan je onmogelijk klantenservice noemen.

Sterke punten

Geen

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je bezoek aan onze winkel. Wat jammer te horen dat je zon teleurstellende ervaring. ik geef graag je feedback door aan de betreffende afdeling zodat ze dit in de toekomst kunnen... Bedankt voor je bezoek aan onze winkel. Wat jammer te horen dat je zon teleurstellende ervaring. ik geef graag je feedback door aan de betreffende afdeling zodat ze dit in de toekomst kunnen verbeteren. Verder kun je misschien een e-mailtje sturen naar onze klantenservice, je kunt ze bereiken op customerservice@obelink.nl of het contact formulier invullen op onze website. Groeten Nathalie


Wilma perik

3/10

Slecht

Sterke punten

Niet

Reactie Obelink.nl:

Hallo Wilma, Wat vervelend te horen dat je een lekke tent hebt! Onze excuses voor het ongemak! Jammer genoeg kan het voorkomen dat de tent lekt bij de naden. Met het naadafdichtingsmiddel kun je de... Hallo Wilma, Wat vervelend te horen dat je een lekke tent hebt! Onze excuses voor het ongemak! Jammer genoeg kan het voorkomen dat de tent lekt bij de naden. Met het naadafdichtingsmiddel kun je de naden snel en gemakkelijk afdichten. Groeten team Obelink


Mike

1/10

Dit keer verschrikkelijk slecht behandeld

Sterke punten

Ruim assortiment

Reactie Obelink.nl:

Hallo Mike, wat vervelend te horen dat je slecht bent behandelt door ons. Onze excuses hiervoor! Heb je een bestelnummer voor mij? Dan kan ik het even voor je uitzoeken wat er fout gaat. Groeten... Hallo Mike, wat vervelend te horen dat je slecht bent behandelt door ons. Onze excuses hiervoor! Heb je een bestelnummer voor mij? Dan kan ik het even voor je uitzoeken wat er fout gaat. Groeten Nathalie


jr wanink

1/10

Zeer slecht

Sterke punten

niet een


Van Wijngaarden - Lagerweij

3/10

Maakt gebruik van DPD, welke slecht werk verricht. Nu al voor de 3e keer is een Obelink pakket niet thuis bezorgd, ondanks dat ik bezorgkosten moet betalen. Pakketten worden rechtstreeks op DPD... Maakt gebruik van DPD, welke slecht werk verricht. Nu al voor de 3e keer is een Obelink pakket niet thuis bezorgd, ondanks dat ik bezorgkosten moet betalen. Pakketten worden rechtstreeks op DPD afhaalpunt gedumpt. Waarom overweegt Obelink geen betrouwbare bezorgpartner? Deze laatste keer ook de verpakking flink beschadigd en goederen in open doos af moeten halen. DPD doet overigens niets aan deze klacht...je bent een van de zovelen met een soortgelijke klacht. Zolang DPD pakketten voor Obelink blijft bezorgen zal ik geen nieuwe bestellingen meer plaatsen.

Sterke punten

Groot aanbod, maar goedkoop is duurkoop als je ondanks de betaalde verzendkosten zelf weer in de auto moet springen om je pakket op te halen.

Reactie Obelink.nl:

Hallo mevrouw Van Wijngaarden - Lagerweij, bedankt voor je feedback! Wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent met onze bezorging. Ik geef je klachten graag door aan de betreffende afdeling... Hallo mevrouw Van Wijngaarden - Lagerweij, bedankt voor je feedback! Wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent met onze bezorging. Ik geef je klachten graag door aan de betreffende afdeling zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. Groeten team Obelink.


Diana

2/10

2 x 250 km gereden vanuit NH om een tent op te halen. Online stond vermeld dat de rent voorradig was in de winkel. Helaas, de tent is niet voorradig. De winkelmedewerker vertelde dat hij de tent al... 2 x 250 km gereden vanuit NH om een tent op te halen. Online stond vermeld dat de rent voorradig was in de winkel. Helaas, de tent is niet voorradig. De winkelmedewerker vertelde dat hij de tent al heel lang niet had gezien in de winkel... hoezo voorradig? Maar jammer joh... ze konden niets voor ons betekenen. Top service!!

Sterke punten

Mooie keuze, veel tenten. Prijs kwaliteit lijkt goed

Reactie Obelink.nl:

Hallo Diana, bedankt voor je bezoek aan onze winkel! Wat vervelend te horen dat je voor niets naar onze winkel bent gereden. Jammer genoeg beteken op de website op voorraad dat er 1 op voorraad is,... Hallo Diana, bedankt voor je bezoek aan onze winkel! Wat vervelend te horen dat je voor niets naar onze winkel bent gereden. Jammer genoeg beteken op de website op voorraad dat er 1 op voorraad is, deze kan bij een klant is een karretje liggen. Onze excuses voor het ongemak! Groetjes Team Obelink


Bult

1/10

Niet erg corona gericht wat schoonmaken e.d.

Sterke punten

Eerder een mooie winkel. met alles op gebied van kamperen.


Leo Gottgens

1/10

Geen reactie op mail

Sterke punten

Groot assortiment tegen goede prijs

Reactie Obelink.nl:

Het klopt inderdaad dat we momenteel niet binnen 3 werkdagen reageren. We zitten in het hoogseizoen en dat is de reden waarom we momenteel niet aan onze normale reactietijd kunnen voldoen. Wellicht... Het klopt inderdaad dat we momenteel niet binnen 3 werkdagen reageren. We zitten in het hoogseizoen en dat is de reden waarom we momenteel niet aan onze normale reactietijd kunnen voldoen. Wellicht kan ik je via deze weg helpen? Groeten team Obelink.


Harry verstraeten

9/10

Goed

Sterke punten

Ik had op basis van gelezen beoordelingen een beetje wantrouwen.
Maar ik moet zeggen alles is vlot verlopen en afgehandeld via telefoon.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Harry, bedankt voor je feedback! Wat fijn te horen dat je bestelling zo snel is verlopen! Veel plezier met je bestelling! Groeten team Obelink