Bert-Jan van der Mieden

We kwamen vanuit Apeldoorn en kochten gisteren voor ruim
€ 1300,00 diverse producten. U strooit continu met acties, maar op deze jubileumactie kregen we nergens korting op. Teleurstellend.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Peter

Tot op heden alleen maar positieve ervaringen met Obelink.
Recent, reizende in Spanje, een omvormer besteld die binnen een week geleverd werd op de camperplaats in Spanje.
Grote klasse en...
Tot op heden alleen maar positieve ervaringen met Obelink.
Grote klasse en mijn complimenten hiervoor.

Snelle levering, ook in het buitenland, en adequate opvolging van een technisch probleem.

de jong

Goed geholpen

snel

Stephan

Super fijne winkel en eenvoudig bestellen via internet

Snelle, Correcte en vriendelijk service

Joyce van essen

👍

Snel gewoon goed

Johan STOFFELS

Prima verlopen

Duidelijk, correct

Derikx

Altijd beleeft en snelle levering

Altijd correct

Kees van Beek

Goed bedrijf komt afspraken altijd na

Alles klopt altijd en netjes verpakt

Marjolein Adema

Erg teleurgesteld dat ik mijn voucher die ik heb gekregen mbt garantie van een beschadigd produkt, niet kan inwisselen voor een produkt op de website van Obelink wat vanuit een externe leverancier... Erg teleurgesteld dat ik mijn voucher die ik heb gekregen mbt garantie van een beschadigd produkt, niet kan inwisselen voor een produkt op de website van Obelink wat vanuit een externe leverancier komt, terwijl Obelink zelf geen alternatief heeft voor dit produkt. Ik koop toch bij Obelink, niet klantvriendelijk, terwijl de nieuwe uitgave veel hoger zou zijn, waardoor inkomsten worden misgelopen. Graag aanpassing van dit beleid.

Vriendelijke te woord staande medewerkers

Reactie Obelink.nl:

Hi Marjolein, bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit het geval is, onze excuses voor het ongemak. We geven je feedback door aan de betreffende afdeling zodat we in de toekomst kunnen... Hi Marjolein, bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit het geval is, onze excuses voor het ongemak. We geven je feedback door aan de betreffende afdeling zodat we in de toekomst kunnen verbeteren.
Vriendelijke groeten team Obelink

Dick

Verpakking niet OK

prijs, snelheid

Reactie Obelink.nl:

Hi Dick, bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit het geval is, onze excuses voor het ongemak. We hebben het doorgegeven aan de klantenservice. Zij zullen hier zo snel mogelijk bij je op... Hi Dick, bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit het geval is, onze excuses voor het ongemak. We hebben het doorgegeven aan de klantenservice. Zij zullen hier zo snel mogelijk bij je op terugkomen. Vriendelijke groeten team Obelink