MH

Ik bestel veel camping artikelen bij Obelink. Ben zeer tevreden. Snelle verzending. Als er een onderdeel ontbreekt bij een besteld produkt wordt dit direct nagezonden. Vriendelijke klantenservice.

Goede producten snelle levering vriendelijke klantenservice

De haan

Echt heel slecht

S.H.

Fijne winkel, maar nieuwe indeling vind ik niet geweldig.

Ze hebben haast alles.

Georges Vanderkeilen

Verkeerde levering

Voorlopig geen

Stam

Deze week voor de 4e 'm keer in korte tijd spullen besteld en erg tevreden. Personeel met veel kennis van zaken. Vriendelijk geholpen bestellen via de website is makelijk en overzichtelijk. Spullen... Deze week voor de 4e 'm keer in korte tijd spullen besteld en erg tevreden. Personeel met veel kennis van zaken. Vriendelijk geholpen bestellen via de website is makelijk en overzichtelijk. Spullen worden geleverd in goede verpakking zonder schade door een courier die je live kan volgen dus zit niet heel lang thuis te wachten. Echt top geregeld. Ik blijf klant?

Info verkoop levering

Putters van Dijk

Prima service.

Service

Vink

Een nieuwe voortent besteld incl frame. Helaas bleek dat het frame te klein was voor de bestelde voortent. Dit gemeld bij obelink en dit werd heel adequaat opgepakt na het bekijken van de foto's. De... Een nieuwe voortent besteld incl frame. Helaas bleek dat het frame te klein was voor de bestelde voortent. Dit gemeld bij obelink en dit werd heel adequaat opgepakt na het bekijken van de foto's. De dag erna het geld terug van het foute frame, een nieuw frame besteld en ons nieuwe frame lag 1 dag later klaar voor ons op de camping.
Top service en top geregeld.

Klacht werd gelijk opgepakt

Frank van Donzel

Vreselijk slecht, er wordt niet geleverd en ook geen geld teruggestort.

Deblaere

Niet echt tevreden over service van obelink.
Vorige week mail gestuurd, geen respons tot op heden.
Meerdere malen geprobeerd telefonisch.
Eerst olly, de computerstem en dan geen...
Niet echt tevreden over service van obelink.
Vorige week mail gestuurd, geen respons tot op heden.
Meerdere malen geprobeerd telefonisch.
Eerst olly, de computerstem en dan geen respons bij de doorverbinding naar de gevraagde afdeling ?

G C Sanders

Goede service

Ik heb donderdagavond een kruisstok besteld en was vrijdagmiddag al binnen