Hans

Aflevering is conform verwachting

Duidelijke site.

De bruin

Mijn bestelling naar Duitsland ipv Sneek,na tel gesprek geannuleerd.zou retour naar Obelisk werd gezegd. Kwam toch in Sneek aan. Na retour gestuurd gebeld wanneer mijn geld terug verwacht kon... Mijn bestelling naar Duitsland ipv Sneek,na tel gesprek geannuleerd.zou retour naar Obelisk werd gezegd. Kwam toch in Sneek aan. Na retour gestuurd gebeld wanneer mijn geld terug verwacht kon worden. Daarna geblokkeerd door Obelink. Wat een arrogantie!!

Totaal waaardeloos

Reactie Obelink.nl:

Hallo, bedankt voor je bericht. Vervelend dat dit het geval is. Wij kunnen klanten niet blokkeren, dus dit zal niet het geval zijn. Wij hebben het voor je nagekeken en zien dat het artikel inmiddels... Hallo, bedankt voor je bericht. Vervelend dat dit het geval is. Wij kunnen klanten niet blokkeren, dus dit zal niet het geval zijn. Wij hebben het voor je nagekeken en zien dat het artikel inmiddels bij ons retour aangekomen is. Wij zullen je zo snel mogelijk (binnen 14 dagen) het aankoopbedrag terugstorten middels de betaalwijze waarmee je ook je bestelling betaald hebt. Groeten, Team Obelink

R. van de Wal

Snelle levering, duidelijke informatie op de website.

snelle levering

Mar

Snel geleverd

Snelle afhandeling

Ad Broeken

Top

alles

Van Schaik

Fijn en goed bedrijf zeer tevreden.

Betrouwbaar

T van der Drift

Prima bedrijf, snelle levering

duidelijk, snel,

ron

Netjes afgehandeld en flot gelevert

goede communicatie

Theo

Goede website, correcte afhandeling.

Goede website, goede aftersales.

Peter de smet

Snel en netjes