tierens

Reactie Obelink.be:

Hi, wat leuk dat je hebt besteld op onze webshop en wat goed om te zien dat je met de levering zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze... Hi, wat leuk dat je hebt besteld op onze webshop en wat goed om te zien dat je met de levering zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze megastore! Groeten team Obelink

Cox

De bestelling word op tijd verzonden maar met dpd is een grote puinzooi je blijf thuis voor pakketje dan krijg je een bericht dat je niet thuis bent moet je het pakketje afhalen in venlo... De bestelling word op tijd verzonden maar met dpd is een grote puinzooi je blijf thuis voor pakketje dan krijg je een bericht dat je niet thuis bent moet je het pakketje afhalen in venlo GOEDE SERVICE

Reactie Obelink.be:

Hi, bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit het geval is. Onze excuses voor het ongemak. We geven je feedback door aan DPD, zodat zij zich in de toekomst kunnen verbeteren. We wensen je... Hi, bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit het geval is. Onze excuses voor het ongemak. We geven je feedback door aan DPD, zodat zij zich in de toekomst kunnen verbeteren. We wensen je desondanks veel plezier met je bestelling. Groeten team Obelink

nico

Betrouwbaar en snel !!!

Alain Cannuyer

Snelle levering zoals beloofd.

Reactie Obelink.be:

Hi Alain, bedankt voor je bestelling op onze webshop. Wat ontzettend fijn dat je met de levering zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze... Hi Alain, bedankt voor je bestelling op onze webshop. Wat ontzettend fijn dat je met de levering zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze megastore! Groeten team Obelink

Peter

Vlot bestellen en snelle levering, maar op garantieaanvragen wordt jammer genoeg niet gereageerd (ook niet in de spam-map). Reeds 2x een garantieaanvraag ingediend.

Reactie Obelink.be:

Hi Peter, bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit het geval is. Onze excuses voor het ongemak. Op dit moment is de klantenservice erg druk, hierdoor is de reactietijd ook langer dan je van ons... Hi Peter, bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit het geval is. Onze excuses voor het ongemak. Op dit moment is de klantenservice erg druk, hierdoor is de reactietijd ook langer dan je van ons mag verwachten. De klantenservice doet hun best iedereen zo snel en zo goed mogelijk te helpen. We zien dat je inmiddels antwoord van de klantenservice hebt ontvangen. Groeten team Obelink

Ingrid Calland

Vlotte Communicatie

Bart v

Super tevreden, vriendelijk snel en prijs/kwaliteit

Mandeville W

Correcte levering