Franky

Snel geleverd en prijs kwaliteit is top

Reactie Obelink.be:

Hi Franky, wat leuk dat je hebt besteld op onze webshop en wat goed om te zien dat je met de levering en de prijs-kwaliteit zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht... Hi Franky, wat leuk dat je hebt besteld op onze webshop en wat goed om te zien dat je met de levering en de prijs-kwaliteit zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze megastore! Groeten team Obelink

Patrick Dekleermaeker

Snelle en correcte levering

Reactie Obelink.be:

Hi Patrick, wat leuk dat je onze megastore hebt bezocht en wat ontzettend goed om te zien dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je aankopen en wellicht zien we je snel weer in onze... Hi Patrick, wat leuk dat je onze megastore hebt bezocht en wat ontzettend goed om te zien dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je aankopen en wellicht zien we je snel weer in onze megastore of op onze webshop! Groeten team Obelink

guido

Top

Reactie Obelink.be:

Hi Guido wat leuk dat je hebt besteld op onze webshop en wat goed om te zien dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in... Hi Guido wat leuk dat je hebt besteld op onze webshop en wat goed om te zien dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze megastore! Groeten team Obelink

Eric Van Raemdonck

Alles top in orde

Reactie Obelink.be:

Hi Eric, bedankt voor je review. Wat ontzettend fijn om te zien dat je zo tevreden bent over je bestelling. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of... Hi Eric, bedankt voor je review. Wat ontzettend fijn om te zien dat je zo tevreden bent over je bestelling. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze megastore! Groeten team Obelink

Van Dyck Michael

Super winkel en als verstuurd wordt door jullie t snel weg. Maar t mijn bestelling bij de koerier dienst komt schandalig dan .met t laatste keer heb ik een klacht in gedienstig 3 keer bij DPD zelf... Super winkel en als verstuurd wordt door jullie t snel weg. Maar t mijn bestelling bij de koerier dienst komt schandalig dan .met t laatste keer heb ik een klacht in gedienstig 3 keer bij DPD zelf en dan bij de politie. En DPD kunnen liegen enorm waar ik nog bewijs had ook nog als ze gewoon voorbij rijden dat ik op de stoep stond te wachten want ik hem gevolg via tracking. Ik gerust nog bestelling maar mijn bestelling mag je opsturen met een koerier als moest gaan . Mvg van jullie ben ik heel content.

Henri Schmit

Goed On line winkelen

Reactie Obelink.be:

Hi Henri, bedankt voor je bestelling op onze webshop. Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze... Hi Henri, bedankt voor je bestelling op onze webshop. Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze megastore! Groeten team Obelink

Schroyen Danny

Prima prijs/kwaliteit

Connie

Top service, snel geleverd

Reactie Obelink.be:

Hi Connie, wat leuk dat je hebt besteld op onze webshop en wat goed om te zien dat je met de service en de levering zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we... Hi Connie, wat leuk dat je hebt besteld op onze webshop en wat goed om te zien dat je met de service en de levering zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze megastore! Groeten team Obelink

Minsart Patrick

Materiaal besteld en snel ontvangen

Reactie Obelink.be:

Hi Patrick, bedankt voor je review. Wat ontzettend fijn om te zien dat je zo tevreden bent over je bestelling. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop... Hi Patrick, bedankt voor je review. Wat ontzettend fijn om te zien dat je zo tevreden bent over je bestelling. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze megastore! Groeten team Obelink

fr

Snelle reactie.

Reactie Obelink.be:

Hi, bedankt voor je review. Wat ontzettend fijn om te zien dat je zo tevreden bent over je bestelling. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in... Hi, bedankt voor je review. Wat ontzettend fijn om te zien dat je zo tevreden bent over je bestelling. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze megastore! Groeten team Obelink