biesmans jos

Correct en volgens afspraken

Reactie Obelink.be:

Hi Jos, wat leuk dat je hebt besteld op onze webshop en wat goed om te zien dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in... Hi Jos, wat leuk dat je hebt besteld op onze webshop en wat goed om te zien dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze megastore! Groeten team Obelink

van den Berg

Reactie Obelink.be:

Hi, bedankt voor je bestelling op onze webshop. Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze... Hi, bedankt voor je bestelling op onze webshop. Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze megastore! Groeten team Obelink

Clerbout Luc

Tevreden !

Reactie Obelink.be:

Hi Luc, wat leuk dat je hebt besteld op onze webshop en wat goed om te zien dat je tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze... Hi Luc, wat leuk dat je hebt besteld op onze webshop en wat goed om te zien dat je tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze megastore! Groeten team Obelink

Martinus

Top bedrijf

Reactie Obelink.be:

Hi Martinus, wat leuk dat je hebt besteld op onze webshop en wat goed om te zien dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of... Hi Martinus, wat leuk dat je hebt besteld op onze webshop en wat goed om te zien dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze megastore! Groeten team Obelink

Marc De Rechter

Zeer goed

Reactie Obelink.be:

Hi Marc, bedankt voor je bestelling op onze webshop. Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze... Hi Marc, bedankt voor je bestelling op onze webshop. Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze megastore! Groeten team Obelink

Martha

Zeer correcte en snelle levering.
Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Reactie Obelink.be:

Hi Martha, bedankt voor je bestelling op onze webshop. Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze... Hi Martha, bedankt voor je bestelling op onze webshop. Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze megastore! Groeten team Obelink

Bruyninckx

Goed en snel

Reactie Obelink.be:

Hi, wat leuk dat je hebt besteld op onze webshop en wat goed om te zien dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze... Hi, wat leuk dat je hebt besteld op onze webshop en wat goed om te zien dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze megastore! Groeten team Obelink

Yuba

Alles perfect

Reactie Obelink.be:

Hi Yuba, bedankt voor je review. Wat leuk om te zien dat je zo tevreden bent over je bezoek aan onze megastore. We wensen je veel plezier met je aankopen en misschien zien we je snel weer in onze... Hi Yuba, bedankt voor je review. Wat leuk om te zien dat je zo tevreden bent over je bezoek aan onze megastore. We wensen je veel plezier met je aankopen en misschien zien we je snel weer in onze winkel of in onze webshop! Groeten team Obelink

jean-marc

Livraison super rapide

Peter

Uitgebreid gamma en snel geleverd

Reactie Obelink.be:

Hi Peter, bedankt voor je bestelling op onze webshop. Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze... Hi Peter, bedankt voor je bestelling op onze webshop. Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling en wellicht zien we je snel op onze webshop of in onze megastore! Groeten team Obelink