Eddy JANSSENS

Ik ben zeer tevreden over de producten die ik bij obelink gekocht heb. Het laatst kocht ik een schuurtent , maar vond ze achteraf toch wat groot. Ik heb ze zonder probleem terug mogen sturen en een... Ik ben zeer tevreden over de producten die ik bij obelink gekocht heb. Het laatst kocht ik een schuurtent , maar vond ze achteraf toch wat groot. Ik heb ze zonder probleem terug mogen sturen en een paar dagen later stond het geld terug op mijn rekening. Dat vind ik service!!

Ludwig Lanckman

Zeer professionele en vlugge levering

Annick De Vogelaere

Stevig verzorgd materiaal

M

Vlotte levering, de producten zijn als beschreven.

Rinus

Slecht telefonisch te bereiken. Ik heb meerdere keren gebeld om informatie omtrent een artikel … Er wordt na 15 minuten in de wacht niet opgenomen. Als er wel wordt opgenomen zit je meer dan 15... Slecht telefonisch te bereiken. Ik heb meerdere keren gebeld om informatie omtrent een artikel … Er wordt na 15 minuten in de wacht niet opgenomen. Als er wel wordt opgenomen zit je meer dan 15 minuten te wachten op een medewerker die volgens telefoniste aan de lijn zou komen

Reactie Obelink.be:

Hi Rinus, bedankt voor je review. Het is erg vervelend dat dit het geval is, onze excuses voor het ongemak. We geven je feedback door aan de betreffende afdeling zodat we in de toekomst kunnen... Hi Rinus, bedankt voor je review. Het is erg vervelend dat dit het geval is, onze excuses voor het ongemak. We geven je feedback door aan de betreffende afdeling zodat we in de toekomst kunnen verbeteren. Groeten team Obelink

Alex

Prima produkt

Reactie Obelink.be:

Hallo Alex, vielen Dank für Ihre Bestellung in unserem Webshop. Wie schön, dass Sie so zufrieden sind. Wir wünschen Ihnen viel Spaß bei Ihrer Bestellung und vielleicht sehen wir Sie bald in unserem... Hallo Alex, vielen Dank für Ihre Bestellung in unserem Webshop. Wie schön, dass Sie so zufrieden sind. Wir wünschen Ihnen viel Spaß bei Ihrer Bestellung und vielleicht sehen wir Sie bald in unserem Webshop oder in unserem Megastore! Grüße, Team Obelink