J&N Cars

Top service, goede productinformatie & een snelle levering ondanks de extra grenscontroles ivm corona.
Zeker een aanrader!

Veel informatie
Extra uitleg via whatsapp indien nodig

Garage Carfield

Perfecte afhandeling

Omschrijving van het product

Garage Scheerlinck

Heel vriendelijk en behulpzaam

Te bereiken buiten de kantooruren is vaak handig

Kant en klare handleidingen in de taal van de klant zou moeten kunnen.

Jelle Maris

Heldere website, snelle levering.

Handleiding bij product

Up to date info bij software

Robard Youri

Zeer goede beschrijving, duidelijke website.
Correcte en snelle levering.

Handige website!

Niet onmiddellijk, doe zo verder

Henk

Prima product snelle levering

per fokker

Heel goede en snelle service

Snelle service en goede info bij producten

George Tjoa

Míjn ervaring is positief.

De prijs.

Ik miste de mogelijkheid om telefonisch contact te krijgen. Zou dat een hele verbetering vinden.

Beste George,
Beste George,
We zien dat u ons helaas niet op alle punten goed beoordeeld heeft. We proberen onze service in de toekomst uit te breiden qua contactmogelijkheden. Momenteel is dat nog niet mogelijk. We gaan uw ervaring hierin meenemen.
U beoordeelt ons op levertijd ook onvoldoende. U heeft op maandag 4 mei besteld. Het pakket is dezelfde dag verstuurd en om woensdag 6 mei bezorgd (dinsdag 5 mei was het Bevrijdingsdag en dan leveren pakketdiensten niet). Graag hoor ik van u wat wat op dit punt kunnen verbeteren, zodat wij u in de toekomst goed van dienst te kunnen zijn.

Dirk Van Den Wijngaert

Na een week bevindt het artikel zich blijkbaar nog steeds ergens in een depot in Enschede. Enkel geschikt voor zeeeer geduldige mensen dus.

Op vlak van levertijd is er hopelijk nog een sterk verbeterpotentieel.

Reactie OBD Warenhuis:

Het is spijtig te horen dat u uw bestelling vertraging opgelopen heeft. De bestelling is maandag 11 mei door ons overhandigd aan de pakketdienst, nadat u deze op zaterdag 9 mei besteld had. In deze... Het is spijtig te horen dat u uw bestelling vertraging opgelopen heeft. De bestelling is maandag 11 mei door ons overhandigd aan de pakketdienst, nadat u deze op zaterdag 9 mei besteld had. In deze Corona situatie, merken dat vele pakketten vertraging oplopen door de strenge maatregelen bij de pakketdiensten, doordat er minder personeel op de depots werken. Daarbij wordt er in deze tijd veel meer online besteld, waardoor de pakketdienst veel meer pakketten moeten verwerken met minder personeel. Hierdoor ontstaan er helaas vertragingen bij de bezorging van pakketten.
Onze excuses voor het ongemak en we hopen op begrip van onze klanten.

Tim

Niet zo goed omdat ik al een weet aan het wachten Ben op mijn paket en er staat 1 tot 2 werk dagen zondag bestelt en ging normaal dinsdag ten laatste aan komen

SNELLER LEVEREN

Reactie OBD Warenhuis:

Het is spijtig te horen dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. De bestelling is maandag 17 mei door ons overhandigd aan de pakketdienst. In deze Corona situatie, merken dat vele pakketten... Het is spijtig te horen dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. De bestelling is maandag 17 mei door ons overhandigd aan de pakketdienst. In deze Corona situatie, merken dat vele pakketten vertraging oplopen door de strenge maatregelen bij de pakketdiensten, doordat er minder personeel op de depots werken. Daarbij wordt er in deze tijd veel meer online besteld, waardoor de pakketdienst veel meer pakketten moeten verwerken met minder personeel. Hierdoor ontstaan er helaas vertragingen bij de bezorging van pakketten.
Onze excuses voor het ongemak. Graag vragen wij u begrip te hebben voor deze situatie.