J.kuijl

In een woord goed

Goede communicatie

Koen

Prima, gelijk volgende dag geleverd! Ook een foutje die ik had gemaakt in het doorgeven van het adres, mailtje gestuurd en gelijk antwoord en aangepast!

Een goede communicatie met de klantensevice dat je vraag later op de dag afgehandeld wordt.
En ook daadwerkelijk op een keurige manier door Kaj afgehandeld werd.

Mijn vraag om welk product ik het beste kon kopen werd uitstekend afgehandeld alsof het Kaj zijn probleem was.
Na zijn advies wist ik zeker welk apparaat ik moest kopen.
Wat dus na controle op mijn voertuigen ook daadwerkelijk klopte.

Na mijn ervaring valt er niet veel meer te verbeteren.

Pieter

Ik vond dat ik vrij vlot antwoord kreeg via de mail welke obd lezer geschikt was voor het uit lezen van een Peugeot 206 van 2001

Duidelijke informative op de website was een goede reden tot aanschaf van die obd lezer

Het was allemaal goed

monsieur Renault

Zeer snelle levering. Keurige verpakking. Het product voldoet aan hetgeen op de website beschreven is.

Op een gestelde vraag werd ook na kantooruren snel gereageerd. Zeer klantgerichte behandeling.
De niet bij het product aanwezige Nederlandse handleiding kan wel op de website gedownload worden.

Rob

Prima website, netjes en overzichtelijk. Betrouwbaar en snel geleverd. Zeker een aanrader. Goede keus.

Goede informatie en links, wilde meteen niet echt meer verder kijken want website kwam ook betrouwbaar over. Goede prijzen.

Hooguit even in order bevestiging melden dat bij verzending een mail met de tracking volgt. Dan weet je zeker dat hij komt ?

carl

Is mij zeer goed bevallen

eerlijke prijs voor goed werkend produkt

Jaco

Heldere website

Voldoende informatie

Musschien iets meer uitleg over obd 1 vs 2

Snelverzonden

niet verzenden met GLS. GLS houd er nogal rare levertijden op na en weigert om bij buren af te geven, met als gevolg dat de werkende nederlander altijd vrij moet nemen om er vervolgens achter te komen dat de tijden die op de website staan geschatte tijden zijn.bijzonder irritant PostNL kun je zonder gedoe na de eerste mislukte levering (die mogelijk gewoon bij de buren ligt) aangeven dat hij naar een ophaal punt kan.

Dave meijers

Op zich wel goed, het product zelf vind ik zelf wat minder. In de beschrijving stond dat het voor alle merken te gebruiken was maar helaas nu al 2 merken waar ik het niet voor kan gebruiken. Maar de...

Service en klantvriendelijkheid

Producten iets beter beschrijven, vooral als er bepaalde zaken zijn wat een product niet kan.