Snelheid van uitbetalen

ISB

Waardeloos als je ze nodig hebt

Verslaving in Balans

Bijzonder goede ervaring al vele jaren. Zelfs bij kleine rimpeling vlotte oplossing .
Procesmatig tot geregeld en nooit een hapering

VANKEULEN advies bv

Nu ruim een jaar ervaring met o2. In begin een beetje wantrouwend, maar na 27 facturen nu zeker niet meer. Snelle uitbetaling waardoor ik mijn onderaannemers snel kan betalen, nooit meer in de min... Nu ruim een jaar ervaring met o2. In begin een beetje wantrouwend, maar na 27 facturen nu zeker niet meer. Snelle uitbetaling waardoor ik mijn onderaannemers snel kan betalen, nooit meer in de min op de bank en geen aanmaningen ed meer. Is natuurlijk niet gratis, maar het geeft zoveel rust in het bedrijf ondanks een beetje meer administratie.

Karrazconsultancy

Enorm goed en behulpzaam! Goede service, vriendelijk en meedenkende personeel en snelle service!! Ik raad deze organisatie voor zpprs!

Van den Maagdenberg Lasservice

Na wikken en wegen toch de beslissing genomen om mijn facturen snel uit te laten betalen door O2 Factoring.
En jawel, snel waren ze met uitbetalen, binnen de 24 uur.
Al vroeg in de morgen...
En jawel, snel waren ze met uitbetalen, binnen de 24 uur.
Al vroeg in de morgen bericht over het uit te betalen bedrag van de factuur, en nog geen uur later staat het op de rekening.
Ook het restant betalen ze netjes op tijd.
Dit geeft echt een gevoel van zekerheid en rust.
Geen stress, en geen paniek.
Snelle reacties via de mail en telefoon
Klantvriendelijkheid en meedenkend.
Dit had ik veel eerder moeten doen , maar blij dat ik nu deze manier van uitbetaling heb gevonden.
Ik kan dit iedereen aanraden

Prima service en makkelijk

JMS veilig werken

Wakkerrrr worden mensennnn!!!
Zo een professioneele bedrijf geweldig.
Wakkerrrr worden mensennnn!!!
Zo een professioneele bedrijf geweldig.
Alles wordt netjes betaald al je facturen kan je keurig netjes terug zien in je eigen portal kom je er niet gelijk bellen ze staan echt voor je klaar en VRIENDELIJK ook nog.
Gelijk zelfde dag nog je geld wat wil je nog meer topppppppp gewoon.
Als ik een cijfer moet geven tussen 0 en 10 geef ik 11!!! Super dank jullie wel jongensssss!!
Toppppp!

ACE Courier & Transport BV

Prettige medewerkers , goede communicatie en een snelle betaling.
Wat willen we nog meer ?

GT Bouwgroep

O2 Factoring is een zeer goed bedrijf met zeer snelle uitbetalingen , ik doe hier al 3 jaar zaken mee en heb nooit wat te klagen over ze , mag er dan misschien iets zijn dan denkt Bart Mulder graag... O2 Factoring is een zeer goed bedrijf met zeer snelle uitbetalingen , ik doe hier al 3 jaar zaken mee en heb nooit wat te klagen over ze , mag er dan misschien iets zijn dan denkt Bart Mulder graag met je mee en lost hij het voor je op !Daarom werk ik ook met plezier met O2 Factoring en dat stukje rente geeft je toch wel een zekerheid van betaling :-)