Snelheid van uitbetalen

anonymous

Prima service en makkelijk

JMS veilig werken

Wakkerrrr worden mensennnn!!!
Zo een professioneele bedrijf geweldig.
Wakkerrrr worden mensennnn!!!
Zo een professioneele bedrijf geweldig.
Alles wordt netjes betaald al je facturen kan je keurig netjes terug zien in je eigen portal kom je er niet gelijk bellen ze staan echt voor je klaar en VRIENDELIJK ook nog.
Gelijk zelfde dag nog je geld wat wil je nog meer topppppppp gewoon.
Als ik een cijfer moet geven tussen 0 en 10 geef ik 11!!! Super dank jullie wel jongensssss!!
Toppppp!

ACE Courier & Transport BV

Prettige medewerkers , goede communicatie en een snelle betaling.
Wat willen we nog meer ?

GT Bouwgroep

O2 Factoring is een zeer goed bedrijf met zeer snelle uitbetalingen , ik doe hier al 3 jaar zaken mee en heb nooit wat te klagen over ze , mag er dan misschien iets zijn dan denkt Bart Mulder graag... O2 Factoring is een zeer goed bedrijf met zeer snelle uitbetalingen , ik doe hier al 3 jaar zaken mee en heb nooit wat te klagen over ze , mag er dan misschien iets zijn dan denkt Bart Mulder graag met je mee en lost hij het voor je op !Daarom werk ik ook met plezier met O2 Factoring en dat stukje rente geeft je toch wel een zekerheid van betaling :-)

Peter Koelewijn

Dit is een heel handige dienst en de service van O2 is echt heel erg goed.

Faircon

Top ! Snelle service en altijd behulpzaam

Laura

Zeer snelle afhandeling en een goede service. Ik kan een samenwerking met dit bedrijf zeker aanraden.

Vemo

Goed bedrijf. Duidelijke afspraken en zeer goede service

TH Audio Techniek

Goede service, meedenkend en snelle afhandeling van de facturen

Slechte ervaring met deze firma . Te duur en arrogant.