Eri Sarmaat

Ontzettend waardevolle cursus

Ervaringen training

Heel directe duidelijke aanpak, gaat enorm rap voorbij zo'n ochtend maar daarna ruimschoots geslaagd voor het examen! Dank Jeroen en Joost (hoop dat ik de namen goed onthouden heb)

Ahmet Duman

Ik had het zonder NuTheorie niet kunnen halen!

Ervaringen training

De training was erg hulpzaam belangrijke onderwerpen werden nog vaak herhaald.

Monica

Super goede cursus!

Ervaringen training

het is een vrij lange training, maar super duidelijk! alle informatie die je nodig hebt komt een keer langs, je krijgt veel tips voor je examen en er word gebruik gemaakt van leuke ezelsbruggetjes... het is een vrij lange training, maar super duidelijk! alle informatie die je nodig hebt komt een keer langs, je krijgt veel tips voor je examen en er word gebruik gemaakt van leuke ezelsbruggetjes en wat humor.
bedankt Menno en Vik

Rosanna

Leuke, actieve maar vooral leerzame training!

Ervaringen training

Top cursus en op een super leuke en actieve manier aangeboden door J&J! Nooit gedacht dat ik in 1 keer zou slagen. Zeker een aanrader!

NuTheorie Groningen

Goede uitleg

Ervaringen training

Online leermethode is perfect. Alle informatie staat namelijk kort en beknopt beschreven, zodat je alles goed onthoudt.

Cursist was redelijk: gaf een goede uitleg, maar stond totaal niet...

Cursist was redelijk: gaf een goede uitleg, maar stond totaal niet open voor vragen.

Roos Hoogerbrugge

Fantastisch! Zonder cursus was het niet gelukt!

Ervaringen training

Het was allemaal super duidelijk en goed te onthouden door leuke en makkelijke ezelsbruggetjes en goede tips. In één keer kunnen slagen hierdoor! Heel erg bedankt Shay, geen idee hoe je je naam... Het was allemaal super duidelijk en goed te onthouden door leuke en makkelijke ezelsbruggetjes en goede tips. In één keer kunnen slagen hierdoor! Heel erg bedankt Shay, geen idee hoe je je naam schrijft.
Groetjes Roos 🌹

Maryleen

Super, ging top!

Ervaringen training

Ging goed, snel alles opnemen maar kwam veel terug op het examen.

Z

In een Keer geslaagd

Ervaringen training

Goede training Maz En jeroen hebben het heel goed uitgelegd ben er blij mee Had ook 0 fouten op het examen zeker een aanrader 👏

Soraya

Duidelijke cursus die in rap tempo en met humor erin word gestampt!

Ervaringen training

Supervriendelijke leraren, hebben humor en zijn direct in hun communicatie.

Boukje B

Duidelijk en heel leerzaam

Ervaringen training

Het is een lange cursus maar de tijd vliegt! Wat onwijs goed voorbereid ben je na deze cursus. Leuke cursusleiders is daarbij natuurlijk ook heel belangrijk, daar had ik ook geluk mee :) thanks... Het is een lange cursus maar de tijd vliegt! Wat onwijs goed voorbereid ben je na deze cursus. Leuke cursusleiders is daarbij natuurlijk ook heel belangrijk, daar had ik ook geluk mee :) thanks jimm en jelle! In één keer geslaagd, echt een aanrader duss!!