Jilven

In 1 keer slagen? Kies dan voor NuTheorie

Ervaringen training

Vroeg opstaan, goed meedoen met de les. Dan komt alles goed!

Dennis

Geweldig en gezellig!

Ervaringen training

Erg leerzame cursus een hele gezellige maar serieuze sfeer.

Als je je theorie echt in 1 keer wilt halen moet je hier zijn.

M Bergsma

Paar dagen voor de cursus werden we afgebeld. Een dikke maand later pas weer aan de beurt. Geen lunch, in de mail stond aangepaste lunch maar ook dat niet!

Wel handige tips gehad

Fleur

Geweldig

Ervaringen training

Ik had mijn cursusdag van Vik. Hij legde alles super fijn uit en op een manier dat de informatie heel goed blijft hangen. Ik had nog helemaal niet geleerd, maar ben door de cursusdag wel in 1x... Ik had mijn cursusdag van Vik. Hij legde alles super fijn uit en op een manier dat de informatie heel goed blijft hangen. Ik had nog helemaal niet geleerd, maar ben door de cursusdag wel in 1x geslaagd. Vik gaf hele fijne tips die ik heb kunnen gebruiken tijdens mijn examen en in mijn examen kwamen ook vragen die we die dag met de cursus al hadden behandelt. Ook waren er genoeg pauzes zodat je de hele cursus goed kon concentreren.

Ikrame

TOP CURSUS!!

GEWELDIG

Quinty

Joost was super enthousiast en heeft er voor gezorgd dat we met vlag en wimpel slaagden

Ervaringen training

Intensief maar wel heel nuttig

Justine

In 1 keer geslaagd dankzij Nu Theorie

Ervaringen training

Dikke s/o naar Atlas. Deze man geeft je echt zelfvertrouwen en stampt het in je hoofd door middel van grapjes en geouwehoer. Love

Nutheorie locatie deventer

Top

Handige tips , goede uitleg

Esmee

Top cursus!

Ervaringen training

Alles is top geregeld. Heel fijn en duidelijk uitgelegd, in een keer geslaagd!

M.U.

Top dag!

Ervaringen training

De cursusdag was informatief, interessant en leerzaam. Duidelijk en goede uitleg van Jarl! Bedankt Jarl & NuTheorie. ???