Roy Dockxs

Veel zinvolle informatie voor het maken van de theorie examen, herkende bijna alle vragen!

Ervaringen training

Enthousiast , energiek , instructeurs zorgen ervoor dat je je aandacht erbij houdt, veel informatie maar de informatie blijft hangen.

Susan

Ik vond het leerzaam en fijn dat alles zo snel achter elkaar kan.

Fijn ! Alleen iets langere pauzes

Mateusz

Het was helemaal toppie !

Ervaringen training

Veel informatie in een keer , maar was goed te volgen als je maar goed oplet en goed mee doet .

Shayla Meijer

Uitstekend!

Ervaringen training

Les gehad in Groningen van Atlas.
Ik ben zelf niet iemand die in de boeken gaat duiken dus theorie in 1 dag is ideaal voor mij.
Scheelt zoveel tijd binnen 1 dag geslaagd voor mijn theorie door de goede uitleg van Atlas met humor erbij dat het ook echt blijft hangen.

Govert

Top

Ervaringen training

Leerzaam, duidelijke uitleg echt top!

Christianne Weststrate

Zeer tevreden over dit bedrijf. Van te voren duidelijk contact gehad over de beperking van mijn dochter.

Zeer duidelijk.

Eren

Duidelijke uitleg met echte cbr vragen

Ervaringen training

Stefan heeft de cursus top gemaakt met zijn enthousiasme

Jordy Blankenstijn

Was echt een relaxte dag. We gingen met een groep een ruimte in waar alles gewoon makkelijk uitgelegd wordt. Super sociale instructeur(Jop) en gewoon gehaald met 0 fouten.

Joey de Graaf

4-9-19, door geweldige uitleg, klaargestoomd voor het examen. Met 0 fout geslaagd dankzij jullie. Super bedankt!!

Uitstekende uitleg

Maria Geertruida Steigstra Ridderbos

Een hele leuke boeiende ervaring.

Ervaringen training

Super, heel treffend uitgelegd, een boeiende ervaring. Aan te raden. Ook als je al wat ouder bent, net als ik (62 jaar ).