Femke

In een keer geslaagd!

Ervaringen training

Ik had de training in twee dagen. Op dag één kreeg ik in vier uur tijd de hele theorie erin gestampt. Het was best intensief en vermoeiend, maar het was het uiteraard waard. Twee dagen later had ik... Ik had de training in twee dagen. Op dag één kreeg ik in vier uur tijd de hele theorie erin gestampt. Het was best intensief en vermoeiend, maar het was het uiteraard waard. Twee dagen later had ik een herhaling en daarna heb ik het examen gemaakt. Ik was geslaagd en ik had maar 4 fouten in totaal!

Nancy

Niet tevreden over hoe het ging

Ervaringen training

Mijn dochter heeft een dagcursus gedaan.Ik heb haar daar opgewacht toen ze naar buiten kwam van het theorie examen,ze was helaas gezakt met 1 fout teveel,dat kan gebeuren,daar geven wij nutheorie de... Mijn dochter heeft een dagcursus gedaan.Ik heb haar daar opgewacht toen ze naar buiten kwam van het theorie examen,ze was helaas gezakt met 1 fout teveel,dat kan gebeuren,daar geven wij nutheorie de schuld niet van.Wel de nazorg wij liepen naar degene die haar de hele ochtend les had gegeven,ik vind eigenlijk dat hij zelf de leerlingen even moet opvangen als ze eruit komen.Ik wilde even vragen wat ze nu het beste kon doen,vraagt hij waar kan ik je meehelpen waar mijn dochter bij staat.Ik zeg gaat om haar waarop hij tegen mij dochter zegt wie ben jij heb jij die cursus gevolgd,zij zegt ja.Hij gaat vervolgens in zijn tablet kijken en zegt ja lastig op te zoeken wat er fout gegaan is je kan voor 80 euro de cursus weer boeken of gewoon zelf aanvragen.Sta je dan 134,50 armer en totaal geen begeleiding,je bent gewoon een nummer
Ook de lunch slaat nergens op zijn gewoon tussendoortjes zoals sultana en ontbijtkoek
Mijn tip aan jullie is pronk niet alleen met de leerlingen die slagen,maar besteed ook aandacht aan degene die zakken

Reactie NuTheorie.nl:

Beste Nancy,
Beste Nancy,
We verzorgen momenteel hapjes & drankjes, om de veiligheid te waarborgen vanwege Corona. We zijn ook gebonden aan de regels van de overheid, het RIVM en de locaties waar wij de cursussen verzorgen. Dit hebben we ook op de website ruim een tijd aangepast, echter snappen wij dat het vervelend is als u er wel rekening mee hebt gehouden op een cursusdag.
Wij hechten ook veel waarde aan nazorg en vinden het jammer dat uw dochter het zo heeft ervaren. Wij werken ook niet met tablets en de cursusleider gaf aan dat hij dit gesprek niet kan herinneren. Wellicht bent u bij een ander persoon geweest van een ander bedrijf. Voor ons is persoonlijke aandacht juist erg belangrijk en wij bespreken het resultaat met onze cursisten. Wel moeten wij toegeven dat het met alle maatregelen van het CBR, de overheid en de locaties ook voor ons in deze (Corona) tijd erg lastig is om daar 'genoeg' aandacht aan te besteden. Onze excuses voor het ongemak.

Wesley

Waardeloos nooit meer doen !

Was goed

Reactie NuTheorie.nl:

Beste Wesley,
Beste Wesley,
Bedankt voor je feedback. Wat leuk om te zien dat je de training goed vond. Indien je wenst zouden we contact kunnen hebben om je feedback te bespreken, zodat het voor ons duidelijker is. We horen graag van je!

Elizabeth H

Top

Ervaringen training

Goede training gehad met duidelijk uitleg.
Bedankt Menno.

oli4

Snelle uitleg die goed blijft hangen

Ervaringen training

De training ging erg vlot maar alles werd er goed ingestampt en met een beetje zelfstudie was het halen van het examen een makkie.

Wessel

Je krijgt goed les en ze leren je alles aan wat je moet weten zelfs zonder te leren slaag je door die cursus! Het is een leuk team en zorgen ervoor dat alles in je hoofd blijft zitten met deze... Je krijgt goed les en ze leren je alles aan wat je moet weten zelfs zonder te leren slaag je door die cursus! Het is een leuk team en zorgen ervoor dat alles in je hoofd blijft zitten met deze cursus en een beetje opletten is het 100% geslaagd.

Ervaringen training

Het is me zeer goed bevallen en ben blij dat ik door deze cursus mijn theorie examen in 1 keer heb gehaald?

Zaick

Leuk en goed

Ervaringen training

Dennis was een leuke begeleider heeft me goed wakker gehouden was heel enthousiast en legde alles goed uit

Galinka

Effectief

Ervaringen training

Heb les gehad van Dennis. Hij heeft ons o.a. handige ezelsbruggetjes aangeleerd en manieren hoe je de examenvragen moet beantwoorden om te slagen. Ben in 1x geslaagd.

Raymon

Eindelijk mijn theorie door goede uitleg en ezel bruggetjes

Kimberly

Netjes

Ervaringen training

Cursusleider was professioneel en betrok de groep er goed bij.