Sou

Ontzettend blij met de cursus dag van vandaag!

Ervaringen training

Keshh gaf een super duidelijke en leuke les. Hem als trainer hebben is een geluk voor je! Want je kan alleen maar slagen

Sarah-Niel van der Made

Super gedaan en heb het examen ook kunnen halen.

Ervaringen training

De training ging vlot maar was erg leerzaam. Daarnaast kregen we ook online lesmateriaal waar we ook mee konden oefenen.

Abdelali

Goede uitleg en herhaling dankzij nu theorie geslaagd, bedankt.

Ervaringen training

Rijschool Adaudy heeft mij nutheorie aanbevolen. Hebben veel vragen doorgenomen die ook voor kwamen in examen.

Eliron

Nog nooit zo zelfverzekerd een examen gemaakt!

Ervaringen training

Ik was bij Menno in Alkmaar, en hij legde alles zo goed uit in normaal Nederlands dat je het nog goed kan volgen. Alle vragen die we dezelfde ochtend hebben besproken kwamen op het examen. Ben... Ik was bij Menno in Alkmaar, en hij legde alles zo goed uit in normaal Nederlands dat je het nog goed kan volgen. Alle vragen die we dezelfde ochtend hebben besproken kwamen op het examen. Ben gelijk in 1 keer geslaagd!

Job Witte

Geweldig behulpzaam

Ervaringen training

de training werd heel enthousiast gegeven en werd alle stof goed en duidelijk uitgelegd

Lisa

Gelijk geslaagd natuurlijk!

Ervaringen training

Goede uitleg met ezelsbruggetjes en herhalingen

Floortje Mars

Top dag!

Ervaringen training

Ik was bij Vikesh in Zwolle, De dag ging heel goed, super duidelijke uitleg en een paar pauze’s tussendoor wat heel fijn is.
En zelfs met faalangst is het mij in een keer gelukt in 1 keer...
En zelfs met faalangst is het mij in een keer gelukt in 1 keer geslaagd!🎉

Annabelle

Wat een super dag gister!
Wat een super dag gister!
Menno leek wel een acteur, gezichtsuitdrukkingen, liedjes, gebaren, ezelsbruggetjes en nog veel meer. Hij maakte er echt een show van, ik denk dat ik zijn stem nog tot volgend jaar kerst on mijn hoofd hoor; "1 komma 6, 1 komma 6, 1 komma 6." Geweldig!

Dankzij Menno was ik extra goed voorbereid op miin theorie examen van vandaag. Uiteraard in 1 keer geslaagd! Ik raad iedereen aan om deze cursus te volgen. Wát leuk en leerzaam.

Dankjewel! Menno en nutheorie.nl

Super!

Romano

Geweldige cursus dag

Ervaringen training

Het was heel leerzaam en ook goed te volgen en goede stappen uitgelegd.
Heel goed gedaan Menno.

Reactie NuTheorie.nl:

Ontzettend gefeliciteerd met het behalen van je theoriecertificaat😇

Ayoub Bensellam

Was een effectieve training

Ervaringen training

Je kan het niet verpesten na de cursus die Adis je geeft

Reactie NuTheorie.nl:

Gefeliciteerd met het behalen van je theoriecertificaat & bedankt voor het vertrouwen in onze theoriecursus topper💯💜