Bo

Veel te vroeg maar verder top!

Ervaringen training

06.45 is achterlijk vroeg maar Cash en Atlas deden het super, meteen geslaagd met een zeker gevoel!

Lars Van Veen

Top cursus!

Ervaringen training

Erg duidelijk, veel informatie, grappig en leuk uitgelegd waardoor je de informatie goed opslaat. Ik beveel het aan!

Thimo

Een hele duidelijke dagcursus waarin alles word besproken wat op het examen komt.

Ervaringen training

Zonder moeite geslaagd door echt een super uitleg van Jeroen en Joost. Toen ik eenmaal door de 1e 2 vragen van kennis was, wist ik 100% dat ik het zou gaan halen, dit door de heldere uitleg met tips... Zonder moeite geslaagd door echt een super uitleg van Jeroen en Joost. Toen ik eenmaal door de 1e 2 vragen van kennis was, wist ik 100% dat ik het zou gaan halen, dit door de heldere uitleg met tips en tricks die ik bij het examens toepaste.

Ik raad de dagcursus zeker aan.

Anniek

Je theorie-examen makkelijk gemaakt!

Ervaringen training

Veel informatie, een tikkie vermoeiend, maar wel heel verhelderend en hulpvol (en goed georganiseerd). Ook de cursusleiders Joost & Jeroen deden het heel goed!!

Rahime Yorulmaz

Dankzij Milan en Atlas ben ik geslaagd!!! Erg bedankt. Ze geven super goed en duidelijk uitleg en de manier hoe ze het uitleggen blijft echt in je hoofd zitten. Zeker doen dus :)

Ervaringen training

İk vond het heel vroeg, maar je hebt wel echt letterlijk alles behandeld met iedereen dus geel tijd heb je zeker nodig

Nico

Een training vol energie, kwaliteit en professionaliteit.

Ervaringen training

Mijn ervaring bij de training in Arnhem van Joost en Jeroen is als volgende.

Mijn ervaring bij de training in Arnhem van Joost en Jeroen is als volgende.

Je ontmoet ze lekker vroeg bij een uitstekende locatie, je wordt voorzien van strakke, duidelijke informatie. Na elk onderdeel stukje krijg je een pauze van 8-10minuten, vandaag waren we voorzien van fruit, snacks, water, goeie opties aan drank en lekkernijen.

Je voelt alsof het te veel informatie is maar door repetitie en klassikaal meedoen merk je dat je bij het CBR examen alles bijna automatisch juist invult, je hebt toch opgelet en alles besproken met je instructeurs? Iedereen die vandaag is geweest is geslaagd met 10-13 minuten tijd OVER.

Complimenten aan Jeroen en Joost. Twee professionele heren die het leuk vinden om les te geven.

Britt

Top cursus in 1x geslaagd!!

Ervaringen training

lekker vroeg beginnen maar dan heb je ook wat, alle uitleg was precies afgesteld op het examen en zo kon ik hem maken en super weinig fouten gemaakt! zeker een aanrader. eerst ff boek beetje... lekker vroeg beginnen maar dan heb je ook wat, alle uitleg was precies afgesteld op het examen en zo kon ik hem maken en super weinig fouten gemaakt! zeker een aanrader. eerst ff boek beetje doorlezen en op nutheorie de filmpjes en examens maken, de cursusdag en je bent met zekerheid geslaagd

Isa

Het was top alles wordt uitgelegd en wordt letterlijk zo gevraagd op het examen. Het is een eitje na deze cursus!

Ervaringen training

De trainingen zijn wel erg vroeg maar dan heb je ook wat een half dagje concentreren en theorie zo in de pocket

Nu theorie

Menno dankzij jou is er weer een gevaar extra op de weg gekomen bedankt pik!

Ongelofelijk

Tim

Super uitleg en leuke jongens

Ervaringen training

Hee goed! Zwaar zo vroeg maar goede uitleg en direct resultaat